Krav til PC

Jeg har store problemer med brugen af Yousee Play samt nu også Blockbuster som også er fra TDC. Kan fint køre andre ting som Netflix og andre streaming tjenester så er kommet frem til at problemet skyldes enter den afspiller som i bruger eller at der er krav til en PC som min lidt ældre model ikke lever op til

Hvilke krav er der til ens PC for at kunne bruge Play, har søgt men kan desværre ikke finde noget

Synes det er frustrerende at man kan bruge ting som youtube og andre tjenester der ikke koster noget, men når man prøver at bruge en tjeneste som Play så er der store problemer og krav som der ikke er andre steder

Formoder at svaret er noget med køb af ny PC så svar gerne om man kan bruge Cromebook og hvad der ellers er af krav

3 Kommentarer

Nederst på youseeplay.dk er der et punkt som hedder 'Ofte stillede spørgsmål'. Klik på det.
Dernæst kommer du frem til en side, hvor du også kan læse om tekniske krav til PC og Mac, ved at klikke på fanen 'Det tekniske'.
Tak, har prøvet at køre test, og den viser hvilken browser etc, men desværre ikke eventuelle krav til CPU, RAM, Skærmkort.

Jeg har en Samsung 2in1, som kører 1,8Ghz, 2 GB RAM, Win 8.1 32 bit og har en linie på 80/30. Til trods for dette så har jeg problemer med lyd/video som ikke passer

Tak for hjælpen

'lyd og video der ikke passer'

Det har det aldrig gjort

Yousee har fået det at vide mange gange

De har naturligvis været komplet ligeglade

Din pc bør absolut kunne køre play. Det er helt fine specifikationer, dog bør du lige siklre dig at din directX er fejlfri, for ser du... Den blev nemlig overskrevet da du installerede verimatrix gøjlet!!!

DET ER FULDKOMMEN UACCEPTABELT!

Eg, Kør en dxdiag

Men du er 'heldig' - jeg har kun haft sort skærm med flimrende timeglas og 1 mb mem/min leak fra firefox, siden deres 'update' 8/1

http://forum.yousee.dk/t5/YouSee-Play/Kan-ikke-bruge-webTv-efter-%C3%A6ndringerne-8-1-K%C3%A6mpe-memory-leak/td-p/1543/jump-to/first-unread-message

Det er de oz ligeglade med

-vist tid til ny udbyder

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)