Spørgsmål

Kompensation for nedbrud


  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg kan ikke se hvordan vi, kunder, bliver kompenseret for mange timers nedbrud med de 5 såkaldte "gratis" Premiere film som allerede har været gratis for kunderne??

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er jo også en Filmkanal indtil slutningen af måneden.
Det er jeg klar over men man skal bare lade være med at bruge de 5 gratis film som en del af kompensation. Det er misvisende og kom dog med nogle andre film som kunderne ikke i forvejen kan se kvit og frit.
Omdømme 7
Badge +3
Problemet er jo

Har vi Humax TV boks, så får vi den månedlige gratis film
Har vi internet med film og serier, så får vi Cmore og Viasat film

i forvejen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)