Kode til film på yousee play

Hej

Jeg fik nedenstående besked på min mobil efter jeg bestilte en gratis filmkode... Men hvor er koden - Out of data kan jeg jo ikke bruge til noget...

Værsgo! Her er din gratis filmkode til YouSee Play: [OUT OF DATA].
Du kan bruge koden på din YouSee tv-boks eller på youseeplay.dk til og med 5/1-2015. Filmkoden har en værdi af op til 49 kr. Rigtig god fornøjelse.
Venlig hilsen
YouSee

Mvh og godt nytår

Caparezza

6 Kommentarer

Hej

Min filmkode står på selvbetjening for mit mobilabo.

Log ind
Venstre kollonne: Yousee Play film-gavekode > Kopier

Tak og ilm.

Jeg har ikke mobilabonnement hos yousee, så der kan jeg ikke se koden...

Den burde jo også komme i den sms fra yousee istedet for at der står Out Of Data

Ja - jeg får den også på sms, men da du ikke skrev hvilke abo. du har ved Yousee, blev jeg nød til at gætte mig lidt frem med at det (hos mig) står i selvbetjening.

Det er nok ikke andet for end at du må kontakte kundeservice for at høre hvorfor din kode ikke var med. Måske er det en fejl eller måske er der andet i vejen, og det kan jeg som kunde ikke se.

Håber du melder tilbage. :-)

Der er mange på Facebook, som har samme problem, og det er en kendt fejl af YouSee.

YouSee siger, at de har sendt sagen videre til teknikerne.

Hvis du skal have en kode der virker, kan du prøve at lave et opslag på Facebook, så kan de fortælle dig, hvad du skal gøre for at få en kode. Ellers skal du nok prøve at kontakte Kundeservice, så kan de sikkert også give dig en kode.

har lige fået en kode kode fra mit mobil abn koden virker ikke 

endnu en kode der ikke dur til youbio fra yousee mobil 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)