kan man tilkøbe viasat film uden for hjemmet | YouSee Community
Svar

kan man tilkøbe viasat film uden for hjemmet

hej. jeg vil gerne vide om man kan tilkøbe Viasat premiere kanalen uden for hjemmet.
icon

Bedste svar af Stefan 14 februar 2017, 09:30

Hej

Bliver lige nødt til at skrive, at det ikke er muligt at se Viasat Film kanalerne via vores apps eller hjemmeside, når du er uden for hjemmet. Jeg beklager forvirringen.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej boest2345

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se du mangler svar og i forhold til Viasat Film Premiere så er der ikke nogen restriktioner i forhold til at tilgå indholdet på dine enheder uden for hjemmet.
Omdømme 7
Badge +4
Hej boest2345

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se du mangler svar og i forhold til Viasat Film Premiere så er der ikke nogen restriktioner i forhold til at tilgå indholdet på dine enheder uden for hjemmet.

Skal det forståes, at man kan se den med coax abonnement allerede ?
Omdømme 7
Badge +7
Hej mich

Desværre ikke.

Vh.
Omdømme 5
Badge +7
Hej

Bliver lige nødt til at skrive, at det ikke er muligt at se Viasat Film kanalerne via vores apps eller hjemmeside, når du er uden for hjemmet. Jeg beklager forvirringen.
ok det er bare iorden. Hilsen . Henning
Stefan, dit svar kan tolkes således at det er muligt når man er hjemme. Men det er ikke tilfældet hos mig?
Omdømme 5
Badge +7
Stefan, dit svar kan tolkes således at det er muligt når man er hjemme. Men det er ikke tilfældet hos mig?

Hej Doogster

Heller ikke når man er hjemme. Kan godt se, det kan lyde sådan, men vi har slet ikke rettighederne til kanalerne i vores apps og på vores hjemmeside.

Besvar