Spørgsmål

Kan ikke streame fra Yousee TV og Film app med Google Cast

Hvornår vil streaming virke med Google Cast, som er indbygget i mit Philips tv (49PUS7100)?

Uanset om jeg streamer fra fra en Android eller Apple enhed fryser billedet på tv'et med opstartsbillede på det castede program og der er ingen lyd. TV'et er knapt et år gammelt, og jeg har løbende opdateret tv'ets software, men uden succes.

Jeg kan caste fra andre app's - bl.a. DR, Yousee Musik og Youtube så Cast enheden virker.

Jeg har via Yousee app'en sendt flere fejlrapporter med beskrivelse.

Yousee TV og Film app'en er heller ikke på listen over godkendte app's på Google Cast - så når jeg har kontaktet
Philips kundeservice henviser de til Yousee, som skal løse problemet.

Jeg kunne købe en Chromecast enhed, som virker fint på andre tv apparater i vores hjem, men vil foretrække at anvende den indbyggede Google Cast enhed.

Så mit spørgsmål er om der bliver arbejdet på at få Google Cast til at virke, og i givet fald hvornår kan jeg forvente det virker.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Nu er dette jo et brugerforum, så det er ikke nemt for brugere at svare på hvad der vil ske, hvis i det hele taget der vil ske noget angående det, der har på You See FB væg været stillet samme spørgsmål en del gange, og der har været svaret at der ikke understøttes den funktion på Android TV.
Du må tage kontakt til You See og høre om der vil komme ændringer så det understøttes.
Har spurgt flere gange i Fejlservice, men bliver afvist med "køb Chromecast" der understøttes. Jeg håbede at nogen af de personer der følger med Forum kunne spørge udviklerne om der arbejdes på problemet og evt. tidshorisont.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)