Svar

Kan ikke se tv via app til chromecaster

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej .

Jeg kan ikke streame tv via chromecaster, når jeg vælger en udsendelse så register den også og skifter billede, men den bliver ved med at loade ( cirklen kører rundt og rundt ).. Dette sker ikke, hvis jeg vælger at strame en film fra yousee appen,

Er der nogle som har en løsning på dette problem ?
icon

Bedste svar af Kasper 18 april 2018, 13:39

Hej Alle

Hvis der fortsat opleves udfordringer med Chromecast, så vil jeg anbefale at følge rådene i denne vejledning:

https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/stream-problemer/chromecast

Se original

17 Kommentarer

Jeg har samme problem. Har dog ikke prøvet om jeg kan streame film.
Omdømme 1
Badge
Jeg oplever det samme.
Live tv kan den ikke afspille. Søger og søger.
Kan sagtens se arkiv og HBO uden problemer.
Jeg har samme problem - ingen live tv, men udsendelser der er slut virker fint - Det startede efter nedbrudet her i weekenden.
DR tv app har ingen problemer med at caste.
Havde fat i Yousee kundeservice i dag men sad egentlig tilbage med følelsen af at jeg fik en sludder for en sladder.
Nu kan jeg så ringe til der i morgen og fortælle at det ikke hjalp at omkonfigurere/nulstille chromecast, nulstille router, ændre netværk mv.
Det havde sku været god stil, hvis de havde sagt, at de havde en udfordring de kæmpede med at få løst og eventuelt givet en tidshorisont. Øv.....
Jeg har samme problem er der stadigvæk ikke nogen som har fundet ud af hvad man skal gøre ?
Hej

Har samme problem. Genstart og geninstallation af app virker hellere ikke til at have nogen virkning.
Men problemet har nu været der de sidste par dage. Ingen problemer med Netflix eller HBO.
Miraklet er sket 😇 det har helbredt sig selv hen over natten helt uden omkonfig/ominstall, ingen nulstilling af router osv.
frankoman skrev:

Miraklet er sket 😇 det har helbredt sig selv hen over natten helt uden omkonfig/ominstall, ingen nulstilling af router osv.

Dagens positive overraskelse.. Nu virker tingene som de skal. :)
Så der en ting mindre at spekulere på i dag . God dag til alle.
Hmm ja så virker det ikke igen 🙁 har prøvet at nulstilleslettegenopretteomkonfigurere osv - ØV
Omdømme 5
Badge +5
Hej Alle

Vi har desværre haft nogle udfordringer med Chromecast afspilning, som dog skulle være rettet igen.

Jeg håber derfor, at I alle kan afspille uden problemer og jeg beklager generne mange gange.
Hej Kasper,

Tak for svaret :-) - det ville være lækket hvis dem der sad og tog telefonerne kunne sige det samme, så man var fri for spilde sin tid - De fleste kunder - inklusive mig - kan sagtens leve med at få at vide, at der måtte være nogle udfordringer og man arbejde på højtryk for at løse det i stedet for at få en sludder for en sladder eller blive sendt på en eller anden skovtur :-)
ha´en go´dag
Frank
Omdømme 1
Badge
Kasper skrev:

Hej Alle

Vi har desværre haft nogle udfordringer med Chromecast afspilning, som dog skulle være rettet igen.

Jeg håber derfor, at I alle kan afspille uden problemer og jeg beklager generne mange gange.

Så er den gal igen.
Her i aften søndag, vil jeg se live tv, men kan ikke.
Har genstartet Chromecasten.
Omdømme 5
Badge
Jeg prøvede i går nat at se Live golf og det virkede OK men telefon og Chromecast...
Omdømme 1
Badge
Underligt.
Nu virker det igen. Uden at gøre noget.
Et eller andet, er der galt med afspilning til Chromecast.
Så er den gal igen nulstilleslettegenopretteomkonfigurere og lige meget hjælper det - øvøv 🙁
Jeg kan heller ikke få skidtet til at virke 🤬
Har heller ikke kunnet cromcaste i flere dage fra app'en r der en løsning på vej ?
Omdømme 5
Badge +5
Hej Alle

Hvis der fortsat opleves udfordringer med Chromecast, så vil jeg anbefale at følge rådene i denne vejledning:

https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/stream-problemer/chromecast

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P