Svar

Kan ikke se hele filmen - YouSee play - cmore

• Deltager
  • 2 kommentarer
Vi bruger yousee play og tilføjelsen cmore. Igår så vi nymfomaniac som et oplyst til 5 timer ca i Info. Men når man starter filmen viser den at filmen kun varer 71 minuttet og 71 minutter stopper afspilningen af filmen? Er det en fejl i denne film eller hvad skyldes fejlen!
icon

Bedste svar af knico 22 december 2016, 09:13

Så vendte supporten tilbage med en konstatering af, at der er en generel fejl, som de vil se på: "Vi har fejlmeldt dette til vores afdeling, som vil rette op på dette."
Ingen tider; men nu arbejder de da på det.
God jul.

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Den har en længde på 97 minutter, og slutter med rulletekster efter 92 minutter.
lars von Triers film nymfomaniac varer væsentlig længere over 4 timer i hvert fald. http://www.kino.dk/film/n/ny/nymphomaniac
Omdømme 7
Badge +7
Fandt den rigtige, og ja den mangler det meste, slutter efter omkring 70 minutter.
Den anden jeg bavde fundet var med lignende tiltel, men på spansk.
Okay så er det i hvert fald ikke kun her der er problemet.
Badge
Jeg har samme problem. Har prøvet på følgende platforme: PC, iOS via app, Chromecast. Samme problem alle steder.
Hvis man kører musen/markøren langs afspilningslinien, kan man se billeder fra filmen helt frem til slutteksterne.
Måske Yousee snart skulle komme med et svar.
Omdømme 7
Badge +7
Det er et brugerforum, så You See ser ikke nødvendigvis hvad der skrives i diverse tråde, der kan skrives direkte til You See på deres FB væg, eller fejlmeldes til kundeservice.
Badge
Ok, tak
Badge
Jeg er og bliver aldrig Facebook bruger, så jeg har oprettet en sag via e-mail. Vender tilbage her i forummet når jeg får svar.
Omdømme 7
Badge +7
Det vil næppe være på denne side af jul du vil få et svar når det er via Mail, svartider er lange på den måde.
Badge
Så vendte supporten tilbage med en konstatering af, at der er en generel fejl, som de vil se på: "Vi har fejlmeldt dette til vores afdeling, som vil rette op på dette."
Ingen tider; men nu arbejder de da på det.
God jul.
Badge
Så virker det :-)
Omdømme 7
Badge +7
Hej knico

Dejligt at læse :)

Jeg har lige markeret dit forrige svar som "Bedste svar" da løsningen var at vi fik fejlen rettet herfra.

Generne beklages.

God jul :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)