Kan ikke se fil efter køb.. | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke se fil efter køb..


DER ER SKET EN FEJL
Inholdet kunne desværre ikke afspilles. Prøv eventuelt at genstarte tv-boksen

Har prøvet at genstarte flere gange men der et intet nyt.. er der nogen som kender til samme situation??

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken boks er der problem med.? Er der også problem med at afspille den fra App og Web.?
Den ligger under lejede film.
Jeg ved ikke hvad den sidste nye boks hedder men der er også problemer med at afspille den fra app men lige nu ser vi måneden gratis film så den kan boksen sagtens afspille.
Omdømme 7
Badge +7
Så ser det ikke indtil at være et generelt problem, måske kun den pågældende der er problemer med. Hvilken en.?
Maze Runner 3.
Omdømme 5
Badge +6
Hej HeuserLarsen

Hvis det fortsætter, og et genstart ikke gør en forskel, så tag gerne fat i vores support - så kan vi finde en løsning.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar