Kan ikke logge ind på Yousee musik

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej!

Min Yousee musik app loggede ud af sig selv, og da jeg ville logge ind igen siger den:
Dette login har ikke adgang til YouSee musik. Har du et mobilabonnement med adgang til YouSee musik, skal du bruge dette til at logge ind med"

Er det her fordi at YouSee har gjort tjeneste udelukkende åben for folk med mobil abonnementer hos dem (hvilket ville være super dårlig kundeservice i forhold til at der så ikke er adviseret med noget) eller er det blot en fejl?

MVH Chris

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Musik virker for mig igen.
Omdømme 7
Badge +6
ragin6 skrev:

Hej!

Min Yousee musik app loggede ud af sig selv, og da jeg ville logge ind igen siger den:
Dette login har ikke adgang til YouSee musik. Har du et mobilabonnement med adgang til YouSee musik, skal du bruge dette til at logge ind med"

Er det her fordi at YouSee har gjort tjeneste udelukkende åben for folk med mobil abonnementer hos dem (hvilket ville være super dårlig kundeservice i forhold til at der så ikke er adviseret med noget) eller er det blot en fejl.

På Recordere.dk er der skrevet dette.
http://www.recordere.dk/2017/09/musikkoks-yousee-kunder-smidt-paa-porten/
Omdømme 7
Badge +4
Det ser ud til at rettighederne til MUSIK ikke har været opdateret for alle de kunder (uden mobil), der har skiftet bredbåndsprodukt (hastighed) og som har skiftet Samsung boksen ud med Humax´en.

Alle disse kunder har indtil nu har MUSIK, men opdager pludselig, de ikke kan høre musik længere, efter denne opdatering i kundedatabasen
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Jeg har givet et uddybende svar i denne tråd omkring rettighederne til YouSee Musik:

Vi har i weekenden haft kørt en oprydning i systemet, som har fjernet rettigheder for de, som har haft adgang til YouSee Musik, hvor abonnementet ikke længere inkluderer dette, på grund af skifte til anden type abonnement uden tjenesten.

Dog har vi midlertidigt og ekstraordinært rullet tilbage, da det er kommet bag på flere. Vi vil gerne sikre os, at vores kunder får mulighed for at tilvælge musik hos YouSee, så der fortsat kan lyttes til de favoritter man har sat og playlister som er lavet.

Det er vigtigt for YouSee at sikre, at man kan tilgå valgte favoritter og playlister. Dette er også selvom, at man måske måtte stoppe med at have tjenesten og igen vende tilbage senere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)