Kan ikke længere starte mine kanaler på yousee appen | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke længere starte mine kanaler på yousee appen

Normalt har man er play knap på midten af skærmen men de sidste 3 dage har den været væk. På både tlf og ipad. Vi har stadigvæk playknappen på film, men ikke på tv kanaler. Har prøvet at logge ud og ind igen i appen men intet hjælper. Bjarke

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej User133

Kunne se, du manglede et svar.

Er det på en enkelt enhed, eller sker det på flere?
Har du evt. prøvet at afinstallere app'en og hente den på ny?

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg har samme problem. Det sker både hvis jeg prøver at caste fra computer og mobil. Har prøvet at afinstallere og installere appen som du foreslog, men ingen firskel. Den står bare og drejer rundt i stedet for at vise noget. Kan dog se tv på mobilen, hvilket jeg hele tiden har. Det er først når jeg caster at den laver bøvl i det og ikke vil en snus.

Jan M
Omdømme 5
Badge +7
Jeg har samme problem. Det sker både hvis jeg prøver at caste fra computer og mobil. Har prøvet at afinstallere og installere appen som du foreslog, men ingen firskel. Den står bare og drejer rundt i stedet for at vise noget. Kan dog se tv på mobilen, hvilket jeg hele tiden har. Det er først når jeg caster at den laver bøvl i det og ikke vil en snus.

Jan M

Det er der tilsyneladende nogen, der har oplevet. Vi har dog fået tilbagemeldinger på, at det skulle virke efter en lille rettelse, der blev lagt ud igår. Håber det spiller hos dig også. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar