Svar

kan ikke finde musik


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

jeg har tv, boks og bredbånd hos jer (telefon får jeg fra Telenor via min arbejdsgiver). Nu vil jeg gerne høre musik også, men når jeg logger ind, får jeg at vide at jeg ikke kan høre musik med mit abonnement. Er det rigtigt, eller gør jeg noget forkert? Hilsen Birgitte på syfyn:-)
icon

Bedste svar af Radiomanden 16 januar 2018, 16:21

Det er helt korrekt, for at få adgang til Musik så kræver det et You See Mobil abonnement, eller at adgangskravene til You See More opfyldes.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er helt korrekt, for at få adgang til Musik så kræver det et You See Mobil abonnement, eller at adgangskravene til You See More opfyldes.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more
Omdømme 6
Badge +7
Hej User81

Det er helt korrekt som Radiomanden skriver, så jeg har markeret hans svar som bedste svar :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)