Kan ikke bruge Tv App’en længere - hvorfor?! | YouSee Community
Svar

Kan ikke bruge Tv App’en længere - hvorfor?!


Jeg har søgt og søgt, for at finde ‘kravet’ til at bruge YouSee TV app’en.

Jeg får følgende tekst når jeg logger ind i app’en:

Se tv overalt
Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee.

Jeg har mit Tv hos YouSee - gennem 11 år.
SKAL jeg have bredbånd gennem YouSee nu - for det har jeg opsagt.

Jeg har Fuld Pakken gennem mit antennelaug.

Hjææææp 🙂
icon

Bedste svar af Radiomanden 25 marts 2018, 19:50

Er der oprettet et foreningskunde Log In.?

https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/login/opret-login/foreningskunde
Se original

4 Kommentarer

Dette er Tv App’ens meddelelse til mig.

Dette er ‘Mit YouSee’-app
Den laver bare fejl.

Omdømme 7
Badge +7
Er der oprettet et foreningskunde Log In.?

https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/login/opret-login/foreningskunde
Omdømme 7
Badge +7
Hej Martin Drud

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det godt kunne tyde på, at du skal have oprettet dig et nyt login via hans link.

Besvar