Spørgsmål

Jeg kan se alle mine kanaler på telefonen, på nær 4?

Omdømme 7
Badge +2
Hej,

Jeg kan se alle mine kanaler på telefonen på nær 4?

Det kan være ligemeget hvilke 4 kanaler jeg ikke kan se, men hvorfor kan jeg ikke se alle på iPaden og telefonen?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er lkke lige meget, hvilke kanaler det er, hvis det ikke er på en YouSee bredbåndsforbindelse.
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke huske alle kanaler i den fulde pakke, men der kan være rettighedshavere, som kun siger ja til kabelTV, og ikke diverse mobile enheder. Der var på et tidspunkt en fin oversigt på yousee.dk.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg kan huske forkert, men de 4 kanaler er ikke fra Fuldpakken, tror jeg har alle fra Fuld pakken, men husker ikke så godt hvilke kanaler der er incl. der, det er 2 Tyske kanaler de 2 af dem.

Btw, De 4 Viasat Film kanaler er væk fra TV, men de er fortsat på Telefonen, og jeg har tjekket de 4 film kanaler er incl. i mit abbo.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg har lige set efter, kun Dansk TV2 kan jeg ikke se fra Fuld pakken, men den kanal ser jeg aldrig.
Omdømme 7
Badge +7
Man kan kun se TV2, hvis man er på bredbånd fra YouSee. For at få TV2 ude, skal man betale 5 kr./md.
Omdømme 7
Badge +2
Nu roste jeg lige Yousee for at det virker for mig, for det meste, men i går aften virkede det ikke med min iPhone, der kom en fejlmeddelse om det kun virker for Yousee kunder. :o

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)