Jeg har aldrig brugt youPlay men er blevet fortalt at jeg har brugt det flere gange i Marts/Feb


Har haft yousee i et par år med et type abonnement der ikke kan købes længere. Ringer til kunde service hvor Vibeke er mægtig flink til at hjælpe mig men fortæller mig at hun kan se jeg har brugt youPlay musik tjenesten op til flere gange i både Marts og Februar.

Det er jævnt spøjst eftersom jeg ikke har app'en på min telefon og ej heller kendte til hjemmesiden youSee Play.

Har altid brugt Spotify og Youtube til at høre musik.

Hvad har jeg overset?

Mvh.

Cecilie

2 Kommentarer

Hej Cecilie

Det lyder da mystisk.

Har du lånt dit yousee-login ud til et familiemedlem eller til en veninde?

Eller kan det være en i husstanden der har lyttet til musik uden dit vidende?

Har siden haft kontakt med en anden yousee medarbejder som fortæller mig at yousee medarbejdere ikke kan se mit brug af youPlay. 

Har siden fået nedgraderet mit mobil abonnement som ønsket. Så ingen problemer bortset fra at det *ser ud som om* at jeg er blevet bildt noget pjat ind. 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)