Jeg får fejlmelding, når jeg vil bruge airplay | YouSee Community
Svar

Jeg får fejlmelding, når jeg vil bruge airplay

De sidste par uger har der været et problem, når jeg prøver at se Yousee programmer med Apple tv - AirPlay.

Der står: Der er problemer i øjeblikket.

Det øjeblik har dog varet i flere uger nu, og det virker stadig ikke.

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen Malene
icon

Bedste svar af Slangefar 8 november 2016, 18:28

Så vidt jeg husker har Yousee support åben til 20. Det er svært at komme igennem på telefon for tiden (70 70 40 40), men er du bruger på Facebook, kunne du måske fange Yousee der inden 20.
Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg forstår, at du caster til ATV med AirPlay. Har du prøvet at genstarte den "dims" du caster fra, og har du prøvet at geninstallere din Yousee TV&Film app?
Hvad vil det sige, at caste til ATV med airplay?

Jeg har prøvet at genstarte apple tv'et, og jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere app'en.

Håber, nogen kan hjælpe.
Omdømme 7
Badge +7
Når man trådløst sender fra f.eks. en iPhone eller en iPad via airplay til sit TV, kalder man det at "caste".
nåh okay, Tak. Jeg slår airplay til på ipad'en, og når det er dr for eksempel, så virker det, men ikke, når jeg vil se yousee?!
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at genstarte din iPad? Er der andre apper på din iPad som driller?
Jeg har prøvet at genstarte, og der er ikke problemer med andre apps?!

Tak, fordi du prøver at hjælpe 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke hørt om andre for tiden med problemer på deres Yousee TV & film app til Apple. Sidste udgave af appen er fra 25/10-2016 i følge Appstore. Er der alvorlige fejl på den nuværende udgave, burde vi have hørt om det i dette forum. Lad os se om andre melder om lignende fejl.
Æv, ville så gerne have det til at virke...
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker har Yousee support åben til 20. Det er svært at komme igennem på telefon for tiden (70 70 40 40), men er du bruger på Facebook, kunne du måske fange Yousee der inden 20.
Omdømme 7
Badge +7
Det eneste jeg umiddelbart kan foreslå dig, er at nulstille din iPad. Der kommer af og til kludder i software. Ved at nulstille, starter din iPad på en frisk. Det er dog bøvlet, at gemme ting man måske har liggende på iPaden (dokumenter, billeder osv.) og hente de mange apps igen.

Fruens tablet begyndte, at opføre sig mærkeligt med Yousees app. Jeg prøvede en masse ting, og opdagede flere andre apps havde problemer. Ved at nulstille tabletten kørte det hele igen.
Det vil jeg prøve. Håber inderligt, det virker.
Omdømme 7
Badge +7
Ringede til support i går. Det tog under et min. inden jeg kom igennem.:D
Super, tak for rådet :-)

Jeg prøver at fange dem.
De sidste par uger har der været et problem, når jeg prøver at se Yousee programmer med Apple tv - AirPlay.

Der står: Der er problemer i øjeblikket.

Det øjeblik har dog varet i flere uger nu, og det virker stadig ikke.

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen Malene
Yousee og AirPlay fungere bare ikke, og ringe til yousee løser desværre ikke noget, de tror simpelhen ikke de har problemer

Besvar