iOS9 udkommer så husk at opdatere vores app

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer

Hej alle :D

Så er tiden kommet og iOS9 bliver rullet ud til alle onsdag d. 16 September 2015.

Det betyder også at vores YouSee Play Tv & Film-app skal opdateres for at kunne køre sammen med iOS9, så husk at tjekke i App store under opdateringer efter installationen af iOS9 er fuldendt.

FAQ:

Hvad oplever jeg, hvis jeg ikke opdaterer til iOS 9?

Alt vil fungere normalt for dig.

Hvad oplever jeg, som opdaterer til iOS 9, men ikke opdaterer Tv & Film app’en?

Du vil kunne logge ind og alt vil virke normalt, men du vil konsekvent få en fejlbesked, når du forsøger at afspille indhold.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har problemer med Tv & Film app’en efter opdatering til iOS9? 

Du skal opdatere til den nyeste version af app’en, som ligger klar i App Store. Hvis du stadig oplever problemer, så skal kontakte vores support.

Link til vores app: https://itunes.apple.com/dk/app/yousee-tv-film/id476306715?mt=8

Sådan undersøger du, om din app har den nyeste opdatering:

1. Åben vores app

2. Gå i indstillinger 

3. Nederst på denne skærm, skal der stå følgende: Version 5.0.3

/Kevin

6 Kommentarer

hej hvad er dette?  betyder det at man endelig kan se tv på en ny telefon der kører med 32 bit ?

jeg har en Asus zenfone 2 og  er helt oppe i det røde felt, når yousee sender reklamer og maiels om at man kan se på alle skærme, det er ikke rigtigt. vi er rigtig mange der ikke kan bruge den gamle afspiller der er i appen

undskyld fejl mente selvfølgelig 64bit

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Bopc skrev:
hej hvad er dette?  betyder det at man endelig kan se tv på en ny telefon der kører med 32 bit ?

jeg har en Asus zenfone 2 og  er helt oppe i det røde felt, når yousee sender reklamer og maiels om at man kan se på alle skærme, det er ikke rigtigt. vi er rigtig mange der ikke kan bruge den gamle afspiller der er i appen

iOS9 er til Appel.

Kommer PIP til jeres app idag, nu hovr ios 9 kommer og det derfor kunne være fedt med den nye funktion..

LINK http://www.imore.com/picture-picture-multitasking-ipad-ios-9-explained

Developers and Picture-in-Picture

For the standard player view controller, Apple does a lot of the heavy lifting for PiP, but the button won't appear automagically.

• To enable PiP, developers need to enable Audio, AirPlay, and Picture-in-Picture in background modes, and to set the audio category by adding AVFoundation and some code to the app delegate. Once that's done, the PiP button will show up.
  • Developers also need to add some code to the player view controller that lets people leave PiP, return to the proper place in the app to restore video playback to the standard layer.
  • PiP can also be disabled for apps that don't want to support it.
For custom players, there's more work that needs to be done.

• Developers first need to check if the device the video is running on can support PiP. If so, they can create a PiP controller.
  • A PiP button needs to be added to the custom player controls, so viewers can choose to enter the mode.
  • The in-app video player will need to be disabled while PiP video is playing, but without killing the PiP video.
  • If a developer wants to support automatic PiP on exit, they need to make sure their player is in full-window.
  • If the viewer taps the full-screen button, they need to be taken back to the right place in the app, and the in-app video player needs to restore playback from that point on.
  • If the device supports PiP but using it isn't possible at the moment, the developer needs to disable the button and, ideally, show the viewer that the feature is currently unavailable.
For web video, if a developer is using the standard controls for HMTL5 video, they'll get PiP video "for free". Like standard PiP, it can also be disabled for developers who don't want to provide it.

Hej Kevin

Jeg har en ipad mini 4 med ios 9 og seneste version af appen, 5.0.3.

Jeg har også to forskellige logins jeg bruger på appen. Det ene login giver adgang til at se tv, det andet giver ikke adgang til nogetsomhelst, selv om der tilsyneladende logges på...

Det giver så til gengæld adgang til alt andet på yousee's hjemmeside .

Det login jeg bruger til at se tv med, er det samme jeg logger på med her på forummet.

Uanset hvilket login jeg bruger, får jeg besked på at "dette login ikke kan bruges til at se film". Der er så en knap jeg kan klikke på for at fortsætte til Yousee's hjemmeside i Safari, og så kommer det spændende: når jeg vil se film, er der kun en sort boks hvor jeg ikke kommer videre. Har lige spildt min månedlige gratis kode på dette ...

Jeg kan altså ikke se film i appen og  hjemmesiden virker ikke på min iPad mini 4. hvordan løser vi /I dette?

VH

Hubble.

Ja, implementér venligst support for "picture-in-picture" for IOS 9 brugere. Appen kan næsten ikke være mere oplagt til PiP:)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)