iOS 9 på Iphone og IPad

• Deltager
  • 1 kommentar
YouSee Play virker ikke og jeg får en besked om, at der er et problem i øjeblikket. Kan det skyldes min opgradering til ios9 software? Jeg har prøvet at geninstallere appen.

Håber på en løsning.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum! :D

App'en er ikke optimeret til iOS9, så det er helt sikkert årsagen! 

Så snart iOS er frigivet, har vi alle informationer til at lave en færdig optimering til iOS9 :D

/Kasper 

• Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Kasper skrev:
    Så snart iOS er frigivet, har vi alle informationer til at lave en færdig optimering til iOS9 :D

Det er frigivet til udviklere og er i public beta, så jeres udviklere har alt de skal bruge. Du mener vel at I udgiver en opdatering når iOS 9 udgives endeligt og til alle?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Emil skrev:

Kasper skrev:

Det er frigivet til udviklere og er i public beta, så jeres udviklere har alt de skal bruge. Du mener vel at I udgiver en opdatering når iOS 9 udgives endeligt og til alle?

Hej 
  • 

Da vi ikke kender den endelige version af iOS9 og det stadig er en beta, kan vi ikke færdigudvikle og teste færdigt, netop af denne årsag.

Så ja, når iOS9 er officielt frigivet og ikke længere er i beta, så er vi klar med en fuld undertøttelse! :D

/Kasper 

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P