Spørgsmål

Ingen web tv på google

Er der der kan løse dette problem. har nu i dage ikke kunnet se web tv på pc. skærmen går bare i sort.::

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Kasjo10

Kunne se, du manglede et svar.

Er det ved afspilning, det går i sort, eller kan du slet ikke komme ind på siden?

Har du forsøgt at slette cookies/midlertidige internetfiler? Ellers er det værd at forsøge. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg kan godt komme ind men så går det i sort. Kun i Google ikke i Firefox. Har slettet hvad der kunne slettes
Omdømme 7
Badge +3
Med Google formodes det at der menes Google Chrome-browseren.

Nogen gange går der lidt tid, måske op til et minut eller mere inden første tv-billede vises. Muligvis bruges tiden til at udregne hvor stor opløsning, computeren og internetforbindelsen kan klare, samt til at hente data til lagring i en cache. Men vedbliver skærmen at være sort er der noget galt.

Det forekommer at det er hos YouSee, at noget er galt, så check om yousee.dk virker og om der står noget her eller under driftsinformation.

Logges der på med det rigtige brugernavn og adgangskode (man kan godt have flere) ?
Brugernavn og adgangskode kan gemmes, check om der er gemt rigtig navn og kode.
Bruges der en sikker forbindelse, d.v.s. at adressen er https://tv.yousee.dk ?
Hvis ja, er der så en grøn hængelås forrest i adresselinien ?
Hvis ja, så klik på hængelåsen. Viser det sig så at der er deaktiveret noget, der skal bruges ?
Kører der samtidig et program på computeren, der optager skærmbillede og lyd ?

Check browserens indstillinger.
Er midlertidige internetfiler og cookies slettet ?
Er cookies slået fra (skal sandsynligvis være slået til) ?
Kan der være andet, der blokerer, f.eks. at noget der skal bruges er blevet deaktiveret ?
Er selve Chrome-browseren opdateret til nyeste version ?
Ja det er google chrome og den er opdateret.
Jeg synes jeg har været igennem det der kunne være, og tror det skyldes Yousee, selv om de benægter.
Er kommet tilbage efter ca. en uge, virker ikke helt som før , men det virker,
Mvh
B. Møller
Omdømme 7
Badge +3
Det vil være lidt mærkeligt hvis Chrome ikke kan bruges, da YouSee selv anbefaler at browseren Google Chrome anvendes. Se denne side fra YouSee kundeservice:

https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/installation-og-opsaetning/saadan-faar-du-adgang-til-yousee-tv-og-film-paa-din-pc

Check om der måske er installeret en eller anden plugin i Chrome, som kan være årsagen.
Jeg har tilføjet Verimatrix.
Der er nok ikke andet at gøre end at vente på siden fungere normalt igen, men som sagt kan jeg se det nu. Det er betjeningen af siden der er lidt akavet.Mvh B.Møller

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)