Spørgsmål

Ingen mulighed for musik app til Android

• Deltager
  • 1 kommentar
Come on... - er i DK , med dansk TDC mobil nummer.
Ens Google Play account burde være underordnet.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er jeg ikke så sikker på om det er underordnet. Hvis abonementet er TDC og ikke You See, så skal den heller ikke kunne bruges.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg kan godt få YouSee Musik til at virke selv om der står TDC på telefonen. Men abonnementet var oprettet før sammenlægning af TDC Privat og YouSee, så nu er det et abonnement hos YouSee selv om det stadig står TDC på telefonen.

Er du erhvervskunde, og derfor stadig har abonnement hos TDC?

På dit skærmbillede ser det ud som om du har to aktive SIM-kort i telefonen, der bruges samtidig, da der både står TDC DK og 3 DK. Det kan måske være grunden. En anden grund kan være indstillingerne på telefonen. Er lande- og sprogindstilling sat til Danmark / dansk?
Hvis du bruger både TDC og 3 samtidig skal begge måske sættes til Danmark / dansk.
Prøv at checke din Google-konto på en computer. Er der her en landeindstilling på andet end Danmark?

På dit skærmbillede står der "Google Play Store". På min telefon står der "Google Play Butik". Opholder du dig i udlandet når fejlen optræder?
Om det er TDC erhverv eller You See mobil abonnement er underordnet, da det er uafhængigt at Play store.
Min Play Store er bundet på en USA adresse og deri er problemet - You See's app udviklere tager ikke højde for det...
Fair at de i app'en efter download evt. Checker om man befinder sig i DK, men helt at fratage mulighed for at downloade den pga. Nogle forkerte sat parametre i forbindelse med publicering på Play Store er for dårligt.

Bliver ikke meget bedre, at browser udgaven af Ypu See Musik er flash baseret, og dermed håbeløs forældet og utilgængelige i moderne browsere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)