ingen lyd på downloadet indhold | YouSee Community
Spørgsmål

ingen lyd på downloadet indhold


Update på dette problem?Det går ikke at det r en del af pakken, og og så ikke virker i så lang tid. I bedes sætte en blokering på at downloade indtil problemet er løst. Ellers bliver jeg som betalende abonnent holdt lidt for nar.
vh Lene

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke endnu meldt ud fra You See hvornår det problem på iOS enheder er løst.
Omdømme 3
Badge +1
Hej @Broen111

Jeg beklager, at du fortsat oplever at mangle lyd på dit downloadede indhold. :/

Umiddelbart skulle fejlen være rettet i de seneste opdateringer til vores iOS-apps, og vi har lige testet det med succes på en iPhone herinde, så det kunne godt lyde til, at der skal ses nærmere på din app.

Først og fremmest, så vil jeg anbefale dig at opdatere til den seneste iOS-version(12.4) og derefter af- og geninstallere vores app for at se, om ikke det gør en forskel. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar