Spørgsmål

Ingen internetforbindelse i yousee musik


Afspiller musik fra yousee via telefon og bluetooth, men får i yousee musik appen den fejlmeddelelse at der ikke er nogen internetforbindelse. Jeg har dog forbindelse? Har prøvet at genstarte telefon og geninstallere appen men virker stadig ikke ?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger995

Velkommen på YouSee Forum! :)

Hvis du stadig oplever fejlen, så kan du prøve at nulstille netværksindstillingerne:

Gå i: Indstillinger -> Generelt -> Nulstil -> Nulstil netværksindstillinger -> Genstart appen.
Jeg har samme problem.
Jeg er også starter med at slette hele app'en og så installere den igen.

Indstillingen ovenfor kan jeg dog ikke finde på min Android app.

Flere gode ideer?
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo heller ikke en indstilling i App'en, det er i telefonen.
Det var ikke ligefrem klart af posten ovenfor, men app eller telefon, lige meget hjalp det.
Det eneste jeg har fået ud af det er, at jeg nu skal glæde mig over besværret med at skaffe wifi, og bloutooth adgang til alle de enheder som nu er slettet fra min telefon.

Så lidt et møg råd.

Men jeg har dog observeret at hvis jeg slukker for min WIFI forbindelse på telefonen, så funger app'en, med mobil data. (Og ja der er internetforbindelse via wifi, i hvert fald til husets andet udstyr)

Strange...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)