Svar

ingen adgang til YouSee Play Musik


Jeg har pludselig ingen adgang og har ikke lavet ændringer i mit abonnement??

"YouSee Play Musik er ikke en del af dit nuværende YouSee abonnement. Læs mere om hvordan du får adgang til YouSee Play Musik her."

Jeg har både bredbånd 50/20 Mbit og tv hos Yousee.

Nogen der ved om det er en fejl fra Yousee?

icon

Bedste svar af Emil 6 juni 2015, 00:32

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg har ikke hørt om andre der har oplevet det, kun hvis du selv har skiftet abbonoment.

Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg har ikke hørt om andre der har oplevet det, kun hvis du selv har skiftet abbonoment.

Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)