Svar

ingen adgang til YouSee Play Musik

Hej.

Jeg har lige ændret mit abonnement på bredbånd og nu har jeg ikke længere adgang til YouSee Play Musik. Når jeg prøver at logge ind, får jeg følgende besked:

"YouSee Play Musik er ikke en del af dit nuværende YouSee abonnement. Læs mere om hvordan du får adgang til YouSee Play Musik her."

Jeg har både bredbånd og tv hos Yousee.

icon

Bedste svar af 27120103 13 maj 2015, 11:36

Jeg undskylder lige - jeg har helt glemt at melde tilbage.

Jeg fik det løst og genoprettet min Yousee Play Musik, dog på bekostning af det andet yousee play fis, er det "tv og serier"? Musikken har dog igen kørt i et par måneder, så jeg er tilfreds :)

Se original

12 Kommentarer

Man får ikke længere musik med som normal kunde. Ændrer du hastighed, ryger musikken også.

Førhen kunne man fravælge musik og spare 7 kroner om måneden. Underligt at man ikke bare kan tilvælge musikken nu for samme beløb.
Det er jo tåbeligt. Ved ikke hvad jeg ellers skal sige.

Hej, jeg har lige oplevet det samme, og hvor skal man lige vide det fra ??

Sidsel skrev:
Hej, jeg har lige oplevet det samme, og hvor skal man lige vide det fra ??

Ja det er ikke helt let. Jeg fandt dog følgende, efter jeg havde ændret mit abonnement:

YouSee Bredbånd: Bredbåndsabonnementer med hastighed over 4 Mbit i downloadhastighed og oprettet før 6. oktober 2014 inkluderer Live-tv og YouSee Play Musik. Bredbåndsabonnementer oprettet efter 5. oktober 2014 inkluderer YouSee Play Tv & Film. YouSee Bredbånd forudsætter tv fra YouSee.

Det er fundet på følgende side, under overskriften "Sådan får du YouSee Play": http://yousee.dk/omyouseeplay/youseeplay.aspx

Jeg har selv lige opgraderet til 300/60Mbit - og i den forbindelse er min adgang til plat musik forsvundet! Jeg er IKKE blevet oplyst om at miste adgangen til play musik!! Hvis det er rigtigt, er det en sviner af de større. Jeg vil straks rette henvendelse til supporten (som selvfølgelig ikke virker i weekenden, farvel festmix), når de åbner mandag. GRRRR!!!!
Velkommen i klubben ;) .

Du må endelig skrive tilbage her i tråden og fortælle os, hvad de sagde.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

27120103 skrev:
Jeg har selv lige opgraderet til 300/60Mbit - og i den forbindelse er min adgang til plat musik forsvundet! Jeg er IKKE blevet oplyst om at miste adgangen til play musik!! Hvis det er rigtigt, er det en sviner af de større. Jeg vil straks rette henvendelse til supporten (som selvfølgelig ikke virker i weekenden, farvel festmix), når de åbner mandag. GRRRR!!!!

Support åbner kl. 12.00 i weekenden.

Tak for smartass svar.... Det gider jeg ikke kommentere.

Jeg har været i kontakt med adskillige medarbejdere dagen igennem, uden at det er blevet løst. Alle siger, at NU skulle det virke igen og være genetableret, men ikke så det virker - endnu. Prøver videre i morgen :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

27120103 skrev:
Tak for smartass svar.... Det gider jeg ikke kommentere.

Jeg har været i kontakt med adskillige medarbejdere dagen igennem, uden at det er blevet løst. Alle siger, at NU skulle det virke igen og være genetableret, men ikke så det virker - endnu. Prøver videre i morgen :)

Det var dig, der skrev, at der var lukket. Jeg ville bare fortælle, at weenenden ikke er fri for support. 

Ja, sådan kan venlighed opfattes.

27120103 skrev:

Det lyder anstrengende.

Troede YouSee Play Musik var tabt, men måske er der håb forude :D.

Jeg fik det løst og genoprettet min Yousee Play Musik, dog på bekostning af det andet yousee play fis, er det "tv og serier"? Musikken har dog igen kørt i et par måneder, så jeg er tilfreds :)

27120103 skrev:

Det er okay ;) og tak fordi, at du melder tilbage.

Godt at du fandt en løsning. Tror dog ikke, at jeg vil gøre det samme, eftersom jeg sikkert skal betale mere. Endvidere er jeg gået over til spotify`s gratis version, som fint dækker mit sparsomme behov for musik.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)