Ingen adgang til TV Arkiv på App

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har nu for anden gang inden for kort tid været ude for at TV-app'en fortæller mig at: "Dit abonnement giver ikke adgang til TV Arkiv", hvilket ikke er korrekt og nturligvis utilfredsstillende hvis det bliver en jævnligt tilbagevndende ting.

Jeg kan se i forumet, at der den sidste tid har været problemer med ustabil visning af indholdet fra arkivet, men har ikke kunnet se andre der har problemer med at app'en ikke vil vise indhold man har rettigheder til.

Jeg har opdateret app'en og har prøvet at logge ud og ind igen. Sidst virkede det igen dagen efter, så der gjorde jeg ikke mere ved det, men det er jo ikke holdbart hvis det er et tilbagevendende problem.

Håber der er nogen der kender en løsning?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bblind, 

Velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler et svar her i tråden. 

Det er ikke holdbart, hvis du bliver ved med at få samme fejl gentagne gange. 

Du må meget gerne prøve at gøre følgende, da det kan afhjælpe flere problemer - bl.a. periodiske problemer med TV-arkivet.

Først skal du slukke for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal du nulstille Homeboxen. Hvordan du nulstiller den, kan du se på følgende link i andet afsnit http://go.tdc.dk/qyuri

Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelse virker igen, kan du tænde for TV-boksene.

Jeg håber, at det gør en forskel. Ellers vil jeg anbefale dig, at du kontakter vores hotline-afdeling. Du kan se deres åbningstider http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

Jeg har samme problem med min app. Det nytter jo ikke noget at nulstille en Box når det er på mobilen problemet er! Jeg virkelig tit problemer med jeres app!
Jeg har 12 august 2016 samme problem.
Efter kontakt til kundeservice viste det sig at de slet ikke kunne finde mit abonement.
De opdaterede noget og sagde at nu var det i orden.
Men det var det selvfølgelig ikke.
Så ingen tv fredrag aften. Øv var nødt til at købe en anden app.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)