Spørgsmål

Indbygget cromecast virker kun delvist

• Deltager
  • 1 kommentar
Har et SonyTV med indbygget cromecast. Det virker meget fint med Youtube, men for Yousee film virker det ikke. Køres via app fra Ipad og tvskærmen skifter fint til cromecast og Yousee-filmen, men den "venter/kører" og der sker intet

Gode ideer modtgaes med tak

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der var samme spørgsmål på FB for nogen tid siden, svaret var, at You See garanterer ikke at det virker med den funktion, men henviser til at der bruges Chromecast eller TV boksen.
Gælder også andre apps end Yousee, f,eks, DR og Viewster... Faktisk virker det kun med Youtube og altså ikke kun et Yousee problem ....
Nogen der kender til problemet ?
Har nøjagtig samme problem som dig og har også læst en anden tråd herinde med samme problem. Hos mig er det dog et Philips tv med Android, men nøjagtigt samme problem.
Jeg kan også kun få YouTube og Viaplay til at fungere ordentligt (har ikke prøvet så mange forskellige apps), men som du også skriver, så er det også et problem med DR. Hvis jeg skal se noget fra DR's arkiv på tv'et, så bruger jeg dog HBB Tv. Der virker det helt fint.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)