Kan ikke tilgå Tv Arkiv.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har yousee grundpakke + 100/20 Mbit Yousee bredbånd som jeg lige har fået oprettet da jeg fik af vide det var det der skulle til for at kunne se tv-arkiv,

MEN dete r der meget delte meninger om inde ved Yousee support hvor havldelen siger at det burde virke og den anden havldel siger at det ikke indgår i grundpakken.

er der nogen der kan hjælpe mig lidt her for det er afgørendne for om jeg vil bruge mine 14 dages fortrydelsesret hvis jeg ikke har tv arkiv som sagt af sælger vil jeg sige mit yousee bredbånd op igen da det er købt især for at kunne tilgå arkiv.

Karsten Juhl

Fredericia

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Som jeg ser det, skal man have min. Mellempakken for at få adgang til TV Arkiv. Prøv at læse her.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

kj360 skrev:
Jeg har yousee grundpakke + 100/20 Mbit Yousee bredbånd som jeg lige har fået oprettet da jeg fik af vide det var det der skulle til for at kunne se tv-arkiv,

MEN dete r der meget delte meninger om inde ved Yousee support hvor havldelen siger at det burde virke og den anden havldel siger at det ikke indgår i grundpakken.

er der nogen der kan hjælpe mig lidt her for det er afgørendne for om jeg vil bruge mine 14 dages fortrydelsesret hvis jeg ikke har tv arkiv som sagt af sælger vil jeg sige mit yousee bredbånd op igen da det er købt især for at kunne tilgå arkiv.

Karsten Juhl

Fredericia

Det ser ud til at YouSee Support/Kundeservice er løbet sur i de indviklede regler for adgang til YouSee's tjenester. Her er nogle af de vigtigste regler, men min oversigt er ikke udtømmende):

1) Alle tv-kunder har adgang til Live-tv.

2) Kunder med Mellempakke, Fuldpakke eller Bland Selv har desuden adgang til Start Forfra og Tv Arkiv.

3) Har man kun Grundpakken, kan man få adgang til Tv Arkiv og Start Forfra med YouSee Plus (leje af YouSee Boks inkluderet et kort med on demand-rettigheder, 99 kr./md.) eller et On demand-abonnement (kort med on demand-rettigheder for 40 kr./md.

4) Et YouSee bredbåndsabonnement oprettet efter 24. aug. 2015 med hastighed på mindst 25 Mbit. giver adgang til Film & Serier, men ingen bredbåndsabonnementer giver adgang til Tv Arkiv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)