Kan ikke se yousee tv på ipad/iphone


Hej

Er der nogle der kan forklare mig, hvor jeg ikke kan se tv på min IPAD, der kommer konstant denne meddelse "Beklager, der er desværre et problem i øjeblikket"

1 Kommentar

Hej

Har netop downloadet Yousee appen på en Apple R2 Ipad via Wifi og får hele tiden samme meddelse ved start af tv eller film som OleBoss "Beklager, der er desværre et problem i øjeblikket". 

Jeg forsøgte at løse problemet ved at opdatere Ipad til version 9.3.4, og geninstallerede Yousee app, men fik desværre fejlmeddelsen igen.

Derefter prøvede jeg at dele internetforbindelsen imellem mobiltelefon og Ipad, så Ipad anvendte mobiltelefonens 4G netværk istedet for Wfi, og herfter virkede det  :D . Når jeg stoppede med at dele internetforbindelse, skiftede Ipad automatisk over på Wifi uden problemer og Yousee appen kører fortsat uden problemer

Så af en eller anden årsag virker det som om at Yousee appen eller Ipad skal have et startskud. Håber mit forslag kan være til hjælp.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)