Spørgsmål

Kan ikke se Tv via yousee App og Apple TV3

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej
Jeg kan fint se alt TV på fx min ipad via Yousee TV &Film appen. Men når jeg forsøger at få det vist på mit TV via apple TV (3. generation), så får jeg følgende fejl:
"Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket".
Det kan ikke være apple TV'et det er galt med, for jeg har ingen problemer via DR eller TV3 appen!

Hvad er der galt, og hvordan kan jeg løse det?

Mvh
Line

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Line

Kunne se, at du manglede et svar.

Det kunne muligvis skyldes, at du bruger skærmspejling (mirroring), og derfor vil jeg anbefale dig at bruge den indbyggede funktion i app'en til Airplay - så bør det virke.

Gør det ikke det, kan du evt. prøve at genstarte begge enheder og prøve igen.
Har det helt nye apple TV, og der kan jeg heller ikke se Yousee TV via iphone. Der er en rund dims der snurer rundt (loading) og den når aldrig videre, og ja jeg bruger Airplay. Den kører fint med TV2 play, DR TV og Netflix osv, men yousee appen virker ikke. Derudover har jeg også et crome cast, hvor billede kvaliteten skifter fra HD til "grumset" hele tiden, når jeg caster fra appen på min iphone. Har haft tekniker til at tjekket mit internet og WIFI kører fint. Har 120Mb. Hvad er der galt med jeres app, og hvornår får i løst det ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)