Spørgsmål

Kan ikke se serie på tv yousee - er logget ind og instalelret afspiller

Hej
Igen igen - jeg Kan ikke se serie på tv yousee under "Tv & Film" på min pc med windows 10 - jeg er logget ind på mit yousee og videre og kan vælge mellem serier/tv hvis jeg eks tager DICTE kan jeg klikke play midt på skærmen og der kommer en "tænke cirkel" frem og tror den går i gang men der sker intet og pludselig kan jeg klikke play igen som før men der sker stadig intet heller ikke med andre programmer/serier - har installeret nyeste afspiller og har set noget der før !

og min kæreste kan godt se på hendes mobil som er tilsluttet trådløs via samme modem og kode

og jeg kan godt afspille mit yousee musik

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kan være du mangler et "plug in". Hvilken browser bruger du?
Deres webtv virker ikke så godt i internet explorer for tiden. Jeg får også bare sort skærm. Det virker i Edge-browseren.
Det er måske så meget sagt. Afspilleren er lavet til at virke i Chrome... og i andre browsere. Der er bare sket en ændring i explorer, som kræver en nyere version af afspilleren (den bliver lavet ude i byen).

(Nå ja... jeg bryder mig ikke om Chrome :$)
EXPLORER 11 og det har virket før og jeg vil ikke skifte browser
Hej
Du har ret det virker i edge (som jeg havde kun fordi jeg har fået win 10 men som jeg ikke bruger den er dårlig til meget andet) så langt så godt så er det jo ikke mig eller min pc den er galt med

MEN hvorfor virker den ikke i explorer og har andre samme bøvl og kommer det til at virke, dvs. ved yousee det ikke virker i explorer, kan man evt. læse om det et sted på nettet om hvad de gør og om der sker noget/arbejdes der på sagen
Hej

De svarer ikke yousee om explorer ikke virker med serier m.m ved i om det står nogen steder ?
Hej gider nogen skrive her så jeg kan teste om jeg får email ved svar - det har jeg ik' fået siden de lavede dette forum om
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mener det er optimeret til Chrome. Bruger også kun den selv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)