kan ikke se film og tv på min com

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er der nogle som kan sige mig hvorfor jeg ikke kan se tv og film på min computer når jeg har bredbånd og tv fra yousee kan godt se det på boksen

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er du logget ind.? Film kommer an på dit bredbånd, det skal være fra efter 25/8/15.

Ja jeg er logget ind og har ikke haft problemer før det blev yousee havede tdc før

Se tv overalt

Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee. (Det er sådan den skriver når jeg går på siden)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du må kontakte You See.

Det samme her. Den vrøvler om at mine tjenester ikke ligger på det login... men når jeg går ind på mine tjenester, så ligger den lige der... Flot yousee! Havde aldrig problemer da jeg havde tdc hometrio.

Til yousee: Fedt at I ligger det sammen, så jeg kan slås med alle de problemer mine yousee-venner brokkede sig over konstant...

Har præcis samme problem - virkede fint igår men nu......

Rygtet siger, at Yousee arbejder på sagen :)

Det samme her. Sidder i sommerhuset og kan intet se.

Det virkede fint i går. Jeg er logget ind og har kun en bruger men det virker ikke alligevel..... Flot!

Samme problem her, jeg er gl. TDC kunde.

Når jeg åbner og/eller logger på, så kommer denne meddelelse: "Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og pc. For at få adgang skal du have en tv-pakke fra YouSee".

Har kun et login i spil og jeg har selvf. de tv-pakker og serietilkøb som jeg forsøger at få adgang til. Adgangen fungerede indtil igår mandag den 18/7.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Som Logan helt rigtigt er inde på, så er det noget vores udviklere er ved at se nærmere på, da det tyder på at være en generel fejl i systemet.

Vi har oprettet en driftinformatin, hvor I kan følge fejlen og se hvornår den er løst/forventes løst: driftinformation

Jeg beklager de gener fejlen medfører.

Venlig hilsen

Nikolaj

Hvorfor kan den driftinformation ikke være mere tilgængelig???

I de gode gamle dage dukkede driftinformationer op når man loggede ind.:(

Hvorledes bliver vi kunder kompenseret, når nu vi betaler for et produkt der ikke virker? Alt jeg har fået af vide om overgangen fra TDC til Yousee, er at det hele bliver bedre. Indtil videre har jeg oplevet det modsatte.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)