Kan ikke se badehotellet nr. 4 på pc

Badehotellet stopper ved den samme reklame hver gang efter 1 min 49 sek, har forsøgt flere gange. Der er ikke problemer med, at afspille andre programmer. Andre med samme problem?

12 Kommentarer

Ja! Jeg har nøjagtigt samme problem med afspilningen af netop dét afsnit. Den stopper også her ved 1min49sek selvom jeg har prøvet at genstarte browseren, logge ud og ind igen ect. Men jeg kan godt se afsnittet på min iPhone via appen.

Det er ikke første gang at det her er sket for mig. Sidste gang det skete snakkede jeg med Yousee om det, men de kunne ikke umiddelbart finde/rette fejlen. De virkede faktisk selv lidt forvirret over det. Hmmm. Og så en dag virkede det pludseligt igen(!?).

Kan også godt se det på appen på mobilen, men hvis jeg forsøger at caste det til mit tv så stopper afspilningen. Må se om det virker i morgen, tak for svar :-)

Samme problem her via android mobil og Chromecast.
Nu virker afspilningen af afsnit 4 på min pc, mon det også virker hos jer?
Anyway, ville blot nævne det :)

Nope.... Nu er der uventet fejl 8004.
Siger, at der er en uventet fejl

Har samme problem med badehotellet 5.

Har løst problemet på følgende måde:

Når appen på mobilen stopper med at caste, starter jeg afspilningen igen uden at caste. Efter ca. 2 min starter jeg casting igen, hvorefter det så virker. (for mig)

Hvis man er for hurtig til at starte med at cast igen, starter afspilningen godt nok men billedet begynder så at hakke i det.

Badehotellet 5? Den er slet ikke i arkivet nu.

Jeg kan kun vælge afsnit 4 fra i søndags?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mic1 skrev:

Du har helt ret. Afsnit fem blev sendt i mandags, men genudsendes på søndag kl. 12.20. Unden at vide det, kan det måske være grunden til, at den mangler i arkiv.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

mic1 skrev:

Du har helt ret. Afsnit fem blev sendt i mandags, men genudsendes på søndag kl. 12.20. Unden at vide det, kan det måske være grunden til, at den mangler i arkiv.

Nej, det hænger ikke sammen som tidligere beskrevet. Afsnit 5 findes i Arkiv på Samsung boksen fra YouSee, så det må være en fejl, at afsnittet ikke kan ses på PC m.m.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Alle 

Vi har fejl med disse afsnit, men det er fejlmeldt og der bliver set på sagen. Jeg kan dog desværre ikke oplyse om de afsnit kommer ind igen.

Omdømme 3

Badge +3
Nu er afsnit 5 på plads. Se her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)