Spørgsmål

Ikke længere YS musik


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Har ikke længere adgang til yousee musik? Det er sket efter maj i år.
Har bredbånd og mobil abonnement(basis pakke).
Har der været en besked om dette, som jeg har misset? Synes ellers jeg få læst alle mails om ændringer igennem, da de jo sjældne er særligt længe.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej jin84

Kunne se, du manglede et svar.

Har du fået lavet om på dine abonnementer for nyligt? Musik har fulgt med vores bredbåndsabonnementer tidligere, men gør det ikke længere, så har du fået lavet ændringer på det, kunne det godt være årsagen.

YouSee Musik følger dog med vores mobilpakker, så har du sådan en, bør det alligevel virke. I så fald kan problemet skyldes, at det ikke er det rette login, der bliver brugt - det vil du kunne tjekke, hvis du logger ind her: https://profil.yousee.dk/myloginspage

Håber det hjælper dig videre.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)