Kan ikke finde film fra Kanal 5 i arkivet

I går blev jeg afbrudt i en film på Kanal 5, da jeg 20 minutter senere ville finde filmen på jeres App på iPad, kunne jeg så hvor live udsendelsen var nået til, eller starte forfra (uden at kunne spole frem).

Jeg valgte at gå i seng, og vil så prøve her til aftenen at finde filmen, men kan overhovedet ikke finde en eneste film på Kanal 5, men masser af serier?!?

Er det korrekt at I ikke gemmer film, og I så fald, er det en tydelig oversigt over hvad der arkiveres, og hvad der ikke gør?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er sikkert ikke rettigheder til det, Discovery vil nok heller have at man bruger deres D Play.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvilken film?

Hereafter (Kanal 5 onsdag 20/6 kl. 21:00)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

TommyHarbo skrev:
Hereafter (Kanal 5 onsdag 20/6 kl. 21:00)

Hereafter er en amerikansk film. Det er ganske almindeligt at udenlandske film ikke indgår i tv-arkivet. Det gælder også film, som DR sender.

Jeg kan se at Herafter heller ikke indgår i tv-arkivet på YouSee's nye tv-boks. Så der er ikke tale om en fejl.

Tak, for forøget.

Så ved jeg at det er min USB-disk bag på fjernsynet jeg skal sætte min lid til.

Det andet banan er kun tll "tilfældigt" indhold, hvor man kan være heldig... og så live-tv til chromecast...

/Tommy

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P