Svar

Kan ikke bruge Yousee Musik på pc'en :(

Hej :)
Jeg har i flere måneder brugt Yousee Musik på min computer uden problemer, men her for nogle dage siden, begyndte den at vise dette (vedhæftet billede). Der er bare disse punktummer, og siden er bare grøn.
Jeg kan sagtens komme ind på Yousees hjemmeside og alt andet, der har med Yousee at gøre, men ikke Yousee Musik.
Håber at der er en, der kan hjælpe
Knus
icon

Bedste svar af Stefan 26 september 2016, 12:27

Hej

Kunne se, du manglede et svar.

Kan det passe, at det er en Chromebook, du har fat i her?

Vores tjeneste er ikke lavet til den, som det er nu, så det er desværre ikke noget, vi kan garantere virker, men jeg vil ikke udelukke, at det kunne blive muligt en gang i fremtiden.

Hvis det har virket før, så kan det muligvis hjælpe at slette midlertidige internetfiler/cookies, så det kan evt. være et forsøg værd.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Kunne se, du manglede et svar.

Kan det passe, at det er en Chromebook, du har fat i her?

Vores tjeneste er ikke lavet til den, som det er nu, så det er desværre ikke noget, vi kan garantere virker, men jeg vil ikke udelukke, at det kunne blive muligt en gang i fremtiden.

Hvis det har virket før, så kan det muligvis hjælpe at slette midlertidige internetfiler/cookies, så det kan evt. være et forsøg værd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)