Svar

Hvornår er der blevet lavet ændringer????

Lige pludselig kan jeg ikke bruge Yousee Play Music, da det ikke længere er en del af mit abonnement!!

Hvad banan sker der lige?

icon

Bedste svar af jens3500 13 januar 2015, 08:57

Emil har først skrevet løsningen senere!

Se original

10 Kommentarer

Det er nogle måneder siden. De har lavet det sådan, at ændrer man hastighed, så overgår man til et nyt abonnement, hvor der ikke er musik med.
Der er sgu hvad jeg kalder for bondefangeri! Der burde være et eller andet der fortalte at man savede grenen over, som man sidder på. Hvad mon jeg ellers har frasagt mig:-(

hej jens3500

Svaret på tråden er i dette indlæg.

Vil du være rar, at markere din tråd for løst, da andre kunder derfor har lettere ved at finde svar på dit spørgsmål i første indlæg.

Se evt. nederste linie i min signatur..  

Tak!  :D

Det er bestemt ikke løst mit problem.

Du spørger:
Hvornår er der blevet lavet ændringer????
Lige pludselig kan jeg ikke bruge Yousee Play Music, da det ikke længere er en del af mit abonnement!!
Hvad banan sker der lige?

Logan svarer:
Det er nogle måneder siden. De har lavet det sådan, at ændrer man hastighed, så overgår man til et nyt abonnement, hvor der ikke er musik med.

Jeg henviser til Det lange svar Emil har givet dig i en anden tråd, hvor han tilmed henviser til en webside hvor det sår beskrevet.

Det er muligvis ikke det svar på dit spørgsmål du havde regnet med, men hvad kan der ellers svares, hvis det er det, der er sket?  

Hvis du er frataget dit musik ved en automatisk opgradering foretaget af Yousee, vil jeg da anbefale dig at kontakte Yousee.  Tror du ikke det var sådan Emil mente det han skrev?

En måde at give gredit til de kunder der gider svare dig med et korrekt svar, er at acceptere deres svar eller at rose dem for deres ulejlighed, hvilket der faktisk også stå i retningslinjerne for brug af forum.  Hvis ikke du har læst dem - kan du læse dem her. 

Velkommen til forum. :D

Emil har først skrevet løsningen senere!

Hej Jens

Jamen hvad var løsningen så??? 

Du får lige lidt bonus-oplysning/vejledning.

Det er fint du har markeret din tråd for løst, men prøv at klikke på den grønne bjælke der er øverst i dit første indlæg. Der hvor der står "Løst! Gå til løsning"

har en anden kunde de samme problemer som dig, klikker den kunde på det link og ryger direkte ned til det indlæg som du har markeret og hvor du har skrevet : Emil har først skrevet løsningen senere!

Prøv lige at klikke deroppe.

Det svar kan andre kunder ikke bruge til noget, derfor burde du have skrevet  hvad der have hjulpet dig eller sat et link til det indlæg der havde hjulpet dig.  Dette forum er nemlig en slags hjælp til selhjælp.

Hvordan man sætter et direkte link til et bestemt indlæg i en anden tråd:

1) Find det indlæg du vil linke til.

2) Se i nederste venstre hjørne af indlæget. 

Der står f.eks.

Indberet indlæg

Meddelelse 20 af 22 (55 visninger)

3) Højreklik på tallet 20, og 'kopier linkadresse'

Gå tilbage til din egen tråd, åben et nyt svarbox, 

højreklik i boxen og sæt det kopirede ind eller klik på kæden oppe i rækken af symbolerne og sæt det kopierede ind der.  :D

Når man ønsker at flytte et forkert mærket  indlæg til et nyt indlæg.

1) Find det forkert mærkede indlæg.

2) klik på indstillinger, ude til højre oppe i hjørnet.

3) Klik på  "ikke en løsning"  

4) Nu kan et andet indlæg vælges. 

For at hjælpe andre kunne du  prøve det jeg her har oplyst dig om. :D

Der er INGEN løsning, men en konklusion om at Yousee laver deres egne regler (godt man ikke spiller Matador med dem). TDC butikken i Ballerup var ikke klar over, at der var lavet om. De havde et fint papskilt med reklame for "20 milioner musiknumre med Yousee Bredbånd". Jeg var venlig at fortælle dem, at sådan ligger landet ikke længere. Den venlige ekspedient, sagde " Jamen du fået noget mere"??? Nix, i mit tilfælde har jeg fået mindre -20 milioner musiknumre!

Yousee´s webmaster er åbenbart heller ikke klar over ændringen:

[img]78iA6775EBB69C55C26.JPG[/img]

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg går ud fra at du selv skiftede hastighed og i den forbindelse mistede YpuSeeMusik, korrekt?

I så fald du ikke fik beskeden om at du mistede YouSee Musik ville jeg kontakte YouSee direkte, i stedet for at brokke dig herinde, på et kundeforum - det får du meget mere ud af. Men jeg forstår godt er du er træt af at have mistet YouSee Musik hvis du ikke har været klar over det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)