Hvorfor kan jeg ikke logge på musik hos YouSee, når jeg er YouSee kunde? | YouSee Community
Svar

Hvorfor kan jeg ikke logge på musik hos YouSee, når jeg er YouSee kunde?


Omdømme 4
Badge
Jeg har oven i købet et mobil abonnement! Jeg trykker på: Brugernavn og Adgangskode. Alligevel, så får jeg denne beskrivelse: Dit YouSee login giver desværre ikke adgang til YouSee musik. Først fik jeg konstateret, at De ikke kunne finde mig i systemet. For så bagefter, at jeg var fundet. Brugernavn = Mobil?
Adgangskode=, eller er det omvendt?
Af gode grunde, så deler jeg ikke private oplysninger på dette site 😉
icon

Bedste svar af MS-ERIK 16 august 2017, 16:10

Drejer det sig om et mobilabonnement, der var oprettet hos TDC inden TDC Privat blev lagt sammen med YouSee? Hvis det er tilfældet, så kan nedenstående have betydning.

Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.

Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.

YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.
Se original

51 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
I nogle tilfælde (bl.a. for mig) kan man logge ind på YouSee Musik med både det login, der indeholder mobilabonnement (som ikke altid er mobilnummeret for tidligere TDC-kunder) og med det login, der indeholder TV og internet (coax). Det er nemlig muligt at det både er mobilabonnementet og et YouSee Plus-abonnement, der er adgangsgivende til YouSee Musik. Men man skal være opmærksom på at det faktisk er to forskellige YouSee Musik, man får adgang til, og de behøver ikke at være ens. Der kan f.eks. være forskellige playlister og forskellige favoritter. Man kan logge på begge samtidig, dog ikke på samme enhed (PC, mobil, iPad).
Omdømme 4
Badge
Du har selvfølgelig opdateret din app - ikk?Du har selvfølgelig opdateret din app - ikk?
Opdatert app? Har været vant til at høre musik fra deres hjemmeside. Uden app. Hvorfor skal det foregå på app, når man har været vant til på deres hjemmeside. Angående pdf-fil?
Omdømme 4
Badge
Er der prøvet med App.?
Nej! Men jeg kunne godt tænke mig et link, så dette kunne afprøves.
Omdømme 7
Badge +3
Drejer det sig om et mobilabonnement, der var oprettet hos TDC inden TDC Privat blev lagt sammen med YouSee? Hvis det er tilfældet, så kan nedenstående have betydning.

Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.

Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.

YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.
Omdømme 7
Badge +7
Det var grunden til, at jeg spurgte, om du kunne logge ind på di mobilabonnement.
Mit YouSee (TV, fastnet tlf. og bredbånd) er IKKE samme kode som Mit YouSee Mobil. Her er det, at du skal logge ind med dit mobilnummer og selvvalgt kode.
Prøv at logge ind med dit mobilnummer og klik på glemt adgangskode. Så sender de dig en midlertidig adgangskode, som du så kan ændre til en selvvalgt kode. Så kan du komme på YouSee Musik.
Omdømme 7
Badge +7
Du skal logge på mobil. Brugernavn er dit mobilnr.
Omdømme 7
Badge +7
Har lige prøvet, men jeg kan heller ikke komme ind.
Omdømme 7
Badge +7
Efter en opdatering af appen, kom jeg på YouSee Musik.
Omdømme 7
Badge +7
Kommer fint på her, både på Mobil og Tablet.

Omdømme 4
Badge
Syntes godt nok, at det er uakselvtabelt fra YouSee's side af. Jeg har udfyldt mit brugernavn og kode korrekt, så jeg kan ikke se. Hvad jeg har gjort galt? Siden, at jeg stadig ikke kan eller har mulighed for at høre: YouSee Musik. Det skal bare virke, når man er kunde og betaler for abonnement på mobil og internet? Hvad mener i bruger på dette herlige forum? ;)
PS. Kan denne kommentar slettes? 😉
Omdømme 4
Badge
Syntes godt nok, at det er en fejl fra YouSee's side af. Jeg har udfyldt mit brugernavn og kode korrekt, så jeg kan ikke se. Hvad jeg har gjort galt? Siden, at jeg stadig ikke kan eller har mulighed for at høre: YouSee Musik. Det skal bare virke, når man er kunde og betaler for abonnement på mobil og internet? Hvad mener i bruger på dette herlige forum? ;)
Omdømme 7
Badge +7
Du har selvfølgelig opdateret din app - ikk?
Omdømme 7
Badge +7
Er der prøvet med App.?
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken enhed bruger du normalt til at afspille musik på?
Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke noget at linke til, den er på Play butik og Appstore, bare søg på You See, så kommer alle deres Apps frem.
Omdømme 4
Badge
Hvilken enhed bruger du normalt til at afspille musik på?
hp-omen. Den nyeste computer 😉
Omdømme 7
Badge +7
Prøv med at installere App'en på din Mobil eller Tablet, virker det så.??
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken enhed bruger du normalt til at afspille musik på?
hp-omen. Den nyeste computer ;)

Hvilket styresystem og version?
Omdømme 4
Badge
Prøv med at installere App'en på din Mobil eller Tablet, virker det så.??
Har ikke Tablet, så jeg har aldrig forsøgt med min mobil. Begrundelsen for dette er, at jeg syntes min mobil er for lille. Selvom, at det er en: Apple 5. Jeg foretækker helst, at musik og diverse skal ses på: TV 😉 Selvom, at man har abonnement.
Omdømme 4
Badge
Hvilken enhed bruger du normalt til at afspille musik på?
hp-omen. Den nyeste computer ;)

Hvilket styresystem og version?

Microsoft/Windows EDGE 10, styresystem.
Omdømme 7
Badge +7
OK. Musik ses ikke, det høres fra Mobil enhed, enten på farten eller via enheden tilsluttet anlæg.
Omdømme 4
Badge
OK. Musik ses ikke, det høres fra Mobil enhed, enten på farten eller via enheden tilsluttet anlæg.
Jeg ringer til: YouSee's support, så jeg kan få afklaret hvorfor, at jeg ikke kan logge ind på: YouSee's Musik. Jeg tager den derfra 😉
Omdømme 7
Badge +7
OK. Musik ses ikke, det høres fra Mobil enhed, enten på farten eller via enheden tilsluttet anlæg.
Jeg ringer til: YouSee's support, så jeg kan få afklaret hvorfor, at jeg ikke kan logge ind på: YouSee's Musik. Jeg tager den derfra ;)

Prøv her: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/installation-og-opsaetning/kom-godt-i-gang-med-yousee-musik/kom-godt-i-gang-med-yousee-musik-paa-din-pc
Omdømme 4
Badge
OK. Musik ses ikke, det høres fra Mobil enhed, enten på farten eller via enheden tilsluttet anlæg.
Jeg ringer til: YouSee's support, så jeg kan få afklaret hvorfor, at jeg ikke kan logge ind på: YouSee's Musik. Jeg tager den derfra ;)

Prøv her: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/installation-og-opsaetning/kom-godt-i-gang-med-yousee-musik/kom-godt-i-gang-med-yousee-musik-paa-din-pc

Har lige prøvet dette links. Uden held. Fik denne henvendelse: Du har forkert brugernavn eller adgangskode. Brugernavn = mobil nr og koden = adgangskoden, som jeg logger ind på: Mit YouSee?
Omdømme 7
Badge +7
Der burde kunne findes det rigtige Log In ved brug af denne side.
https://profil.yousee.dk/glemt-login

Besvar