Hvorfor kan jeg ikke logge på musik hos YouSee, når jeg er YouSee kunde? | YouSee Community
Svar

Hvorfor kan jeg ikke logge på musik hos YouSee, når jeg er YouSee kunde?


Omdømme 4
Badge
Jeg har oven i købet et mobil abonnement! Jeg trykker på: Brugernavn og Adgangskode. Alligevel, så får jeg denne beskrivelse: Dit YouSee login giver desværre ikke adgang til YouSee musik. Først fik jeg konstateret, at De ikke kunne finde mig i systemet. For så bagefter, at jeg var fundet. Brugernavn = Mobil?
Adgangskode=, eller er det omvendt?
Af gode grunde, så deler jeg ikke private oplysninger på dette site 😉
icon

Bedste svar af MS-ERIK 16 august 2017, 16:10

Drejer det sig om et mobilabonnement, der var oprettet hos TDC inden TDC Privat blev lagt sammen med YouSee? Hvis det er tilfældet, så kan nedenstående have betydning.

Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.

Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.

YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.
Se original

51 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Kære alle
Opdatering!
Har fundet ud af hvordan systemet virker hos; YouSee, så bliver det ikke nemmere at logge ind på: YouSee's Login. Har prøvet at logge ind med brugernavn og kode. Har lige fået tilsendt et link på min mobil, som jeg trykkede på. Efter, at jeg trykkede på den kode som jeg havde tidligere, så virker det stadig perfekt. Indser nu, at jeg har taget grueligt fejl af diverse kommentar. Dette skal jeg naturligvis beklage. PS, skal også vælge en ny kode til: YouSee's musik, når man tænker på, at det skal oprettes på sin mobil 🙂 Undskylder mange gange, at jeg har været så besværlig på dette herlige forum 😉
Omdømme 7
Badge +3
I nogle tilfælde (bl.a. for mig) kan man logge ind på YouSee Musik med både det login, der indeholder mobilabonnement (som ikke altid er mobilnummeret for tidligere TDC-kunder) og med det login, der indeholder TV og internet (coax). Det er nemlig muligt at det både er mobilabonnementet og et YouSee Plus-abonnement, der er adgangsgivende til YouSee Musik. Men man skal være opmærksom på at det faktisk er to forskellige YouSee Musik, man får adgang til, og de behøver ikke at være ens. Der kan f.eks. være forskellige playlister og forskellige favoritter. Man kan logge på begge samtidig, dog ikke på samme enhed (PC, mobil, iPad).
Omdømme 4
Badge
Hvad er der galt med atfåen SMS med en ny adgangskode?
Man kan have adgang til YouSee Musik med sit log ind til YouSee eller YouSee Mobil.
Jeg kan logge ind med dem begge.

Ikke noget. For når det kommer til stykket, så giver det jo alligevel god mening 😉
Omdømme 7
Badge +7
Hvad er der galt med atfåen SMS med en ny adgangskode?
Man kan have adgang til YouSee Musik med sit log ind til YouSee eller YouSee Mobil.
Jeg kan logge ind med dem begge.
Omdømme 4
Badge
Det er jo også kun skrevet indtil flere gange at det er Mobil log in der skal bruges.
Utroligt, at du er så bagklog? Jeg har fattet, at der skal en ny kode til: YouSee's Musik.
Hvorfor kan den kun sendes på mobil og ikke på e-mail?
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo også kun skrevet indtil flere gange at det er Mobil log in der skal bruges.
Omdømme 7
Badge +7
Det var grunden til, at jeg spurgte, om du kunne logge ind på di mobilabonnement.
Mit YouSee (TV, fastnet tlf. og bredbånd) er IKKE samme kode som Mit YouSee Mobil. Her er det, at du skal logge ind med dit mobilnummer og selvvalgt kode.
Prøv at logge ind med dit mobilnummer og klik på glemt adgangskode. Så sender de dig en midlertidig adgangskode, som du så kan ændre til en selvvalgt kode. Så kan du komme på YouSee Musik.
Omdømme 4
Badge
Opdatering på dette indlæg. Har lige fået at vide af en YouSee medarbejder, at man ikke kan logge ind på: YouSee's musik. Medmindre, at man har en ny kode. Selvom, at det er den valgte kode, så kan jeg forstå på det hele, at det kræver en ny kode pr. mobil? Jeg kan logge ind på: e-mail og selvbetjening på samme valgte kode, så jeg er åbenbart tvunget til at vælge en ny kode, så jeg får adgang til: YouSee's musik?
Omdømme 4
Badge
Kære alle
Har lige haft kontakt med en sød og venlig kvindelig medarbejder hos: YouSee, som også indså, at det hang ikke sammen. Selvom, at jeg havde korrekte oplysninger på: Brugernavn og den valgte kode, så der går ca. 4-6 dage, før end det virker på min computer 🙂 Det kan jeg godt leve med 😉
Omdømme 4
Badge
Kan du logge ind på dit mobil abonnement?
Dette er ikke forsøgt, så jeg prøver!
Omdømme 7
Badge +7
Kan du logge ind på dit mobil abonnement?
Omdømme 4
Badge
Er du overført mobilkunde fra TDC eller var du også YouSee Mobil kunde før sammenlægningen med TDC?

NB: Beklager mit tidligere indlæg. Jeg fik opfattelsen af, at det nu var lykkes at få YouSee Musik med mobilnr. og selvvalgt kode.:$

Jeg har været: YouSee kunde før, end sammenlægningen med TDC!
Omdømme 7
Badge +7
Er du overført mobilkunde fra TDC eller var du også YouSee Mobil kunde før sammenlægningen med TDC?

NB: Beklager mit tidligere indlæg. Jeg fik opfattelsen af, at det nu var lykkes at få YouSee Musik med mobilnr. og selvvalgt kode.:$
Omdømme 4
Badge
Drejer det sig om et mobilabonnement, der var oprettet hos TDC inden TDC Privat blev lagt sammen med YouSee? Hvis det er tilfældet, så kan nedenstående have betydning.

Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.

Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.

YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.

Hej MS-ERIK
Indtil videre, så får du det bedste svar 😉 Jeg skal lige have kontrolleret fra: YouSee's side af, at mine oplysninger er korrekte på: Brugernavn=Mobil nr og den valgte kode, som man selv har valgt. Erkender, at jeg ikke har logget ind på: YouSee's musik. Siden, at firmaet blev sammenlagt med: TDC! Kan dette på nogen måde have indflydelse på mit abonnement? Selvom, at jeg har mobil og tv abonnement ?
Omdømme 4
Badge
Hej Phoenix 73

Hvad er status på det? 🙂

Der er kommet gode input her i tråden og jeg håber at de har hjulpet dig 🙂 Hvis de har det, så markér gerne bedste svar via knappen ved samme navn :)

Hej Kasper
Min status = 0. Desværre.
Omdømme 7
Badge +3
Drejer det sig om et mobilabonnement, der var oprettet hos TDC inden TDC Privat blev lagt sammen med YouSee? Hvis det er tilfældet, så kan nedenstående have betydning.

Så vidt jeg husker var det ikke alle TDC's mobilabonnementer, der gav adgang til musik - de helt små abonnementer gjorde det vist ikke. Om internetabonnement giver adgang kan vist også afhænge både af om dette abonnement også er overført fra TDC, samt om tidspunktet og type for abonnementet. Desuden havde TDC en ordning med et antal gratis fordele til mobilabonnementet, hvor man kunne vælge et bestemt antal, som kunne udskiftes med nogle andre. Musik kan være en at disse, som kan være fravalgt til fordel for en anden fordel.

Hvis det er et tidligere mobilabonnement hos TDC er det muligvis ikke mobilnummeret, der skal bruges til login, da mobilabonnement hos TDC lå i samme selvbetjening som bl.a. fastnettelefon og bredbånd fra TDC. Prøv at starte selvbetjening (på computer). I boksen til indtastning af brugernavn og adgangskode er der nederst en mulighed for a få en oversigt over de logins, man har. Det forudsætter dog at YouSee har fundet ud af at det er samme bruger.

YouSee må kunne oplyse om der rent faktisk er musik med i det gældende abonnement. Hvis der er musik med, men der ikke er adgang til det, så er det en fejl der må fejlmeldes.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Phoenix 73

Hvad er status på det? 🙂

Der er kommet gode input her i tråden og jeg håber at de har hjulpet dig 🙂 Hvis de har det, så markér gerne bedste svar via knappen ved samme navn 🙂
Omdømme 4
Badge
Så kan forummet næppe gøre mere for dig, det må overlades til You See.
Sjovt nok..selvom, at det ikke er sjovt, så har jeg hørt fra: YouSee, at jeg skal logge ind med: Mit mobil + valg af kode, som jeg selv har valgt. Jeg takker alle på dette herlige forum på dette indlæg, som har forsøgt at hjælpe mig. Selvom, at det ikke lykkedes. I fortjener alle det Bedste svar+ Like 🆒

For en dag siden skrev jeg nedenstående og du svarede, at du havde prøvet dem begge. Det kan så ikke være sandt.

joern skrev:
Har man YouSee Musik via sit TV-/Internet abonnement, så skal man logge ind med sit brugernavn og adgangskode som til "Mit YouSee".
Har man YouSee Musik via sit YouSee Mobil abonnement, skal man logge ind med sit mobilnummer og den valgte kode.
Jeg kan logge ind med mit YouSee TV/internet abonnement.Du læser ikke andres indlæg særligt god.

Hvorfor kan det ikke være sandt? Tro mig. Jeg læser alle andres indlæg på den bedste måde.

Så prøv lige igen at se dette afsnit:
"Har man YouSee Musik via sit YouSee Mobil abonnement, skal man logge ind med sit mobilnummer og den valgte kode."
Er det ikke måden du nu har fået fortalt af YouSee?
Personligt har jeg YouSee Musik på begge abonnementer og kan derfor logge ind, som på Mit YouSee og som på Mit YouSee Mobil.

Jo! Det er måden på, at jeg fik fortalt det på hos: YouSee. Jeg vil ikke være uvenner med dig. På ingen måde. Jeg er bare glad for, at du er behjælpelig.
Omdømme 7
Badge +7
Så kan forummet næppe gøre mere for dig, det må overlades til You See.
Sjovt nok..selvom, at det ikke er sjovt, så har jeg hørt fra: YouSee, at jeg skal logge ind med: Mit mobil + valg af kode, som jeg selv har valgt. Jeg takker alle på dette herlige forum på dette indlæg, som har forsøgt at hjælpe mig. Selvom, at det ikke lykkedes. I fortjener alle det Bedste svar+ Like 🆒

For en dag siden skrev jeg nedenstående og du svarede, at du havde prøvet dem begge. Det kan så ikke være sandt.

joern skrev:
Har man YouSee Musik via sit TV-/Internet abonnement, så skal man logge ind med sit brugernavn og adgangskode som til "Mit YouSee".
Har man YouSee Musik via sit YouSee Mobil abonnement, skal man logge ind med sit mobilnummer og den valgte kode.
Jeg kan logge ind med mit YouSee TV/internet abonnement.Du læser ikke andres indlæg særligt god.

Hvorfor kan det ikke være sandt? Tro mig. Jeg læser alle andres indlæg på den bedste måde.

Så prøv lige igen at se dette afsnit:
"Har man YouSee Musik via sit YouSee Mobil abonnement, skal man logge ind med sit mobilnummer og den valgte kode."
Er det ikke måden du nu har fået fortalt af YouSee?
Personligt har jeg YouSee Musik på begge abonnementer og kan derfor logge ind, som på Mit YouSee og som på Mit YouSee Mobil.
Omdømme 4
Badge
Så kan forummet næppe gøre mere for dig, det må overlades til You See.
Sjovt nok..selvom, at det ikke er sjovt, så har jeg hørt fra: YouSee, at jeg skal logge ind med: Mit mobil + valg af kode, som jeg selv har valgt. Jeg takker alle på dette herlige forum på dette indlæg, som har forsøgt at hjælpe mig. Selvom, at det ikke lykkedes. I fortjener alle det Bedste svar+ Like 🆒

For en dag siden skrev jeg nedenstående og du svarede, at du havde prøvet dem begge. Det kan så ikke være sandt.

joern skrev:
Har man YouSee Musik via sit TV-/Internet abonnement, så skal man logge ind med sit brugernavn og adgangskode som til "Mit YouSee".
Har man YouSee Musik via sit YouSee Mobil abonnement, skal man logge ind med sit mobilnummer og den valgte kode.
Jeg kan logge ind med mit YouSee TV/internet abonnement.Du læser ikke andres indlæg særligt god.

Hvorfor kan det ikke være sandt? Tro mig. Jeg læser alle andres indlæg på den bedste måde.
Omdømme 7
Badge +7
Så kan forummet næppe gøre mere for dig, det må overlades til You See.
Sjovt nok..selvom, at det ikke er sjovt, så har jeg hørt fra: YouSee, at jeg skal logge ind med: Mit mobil + valg af kode, som jeg selv har valgt. Jeg takker alle på dette herlige forum på dette indlæg, som har forsøgt at hjælpe mig. Selvom, at det ikke lykkedes. I fortjener alle det Bedste svar+ Like 🆒

For en dag siden skrev jeg nedenstående og du svarede, at du havde prøvet dem begge. Det kan så ikke være sandt.

joern skrev:
Har man YouSee Musik via sit TV-/Internet abonnement, så skal man logge ind med sit brugernavn og adgangskode som til "Mit YouSee".
Har man YouSee Musik via sit YouSee Mobil abonnement, skal man logge ind med sit mobilnummer og den valgte kode.
Jeg kan logge ind med mit YouSee TV/internet abonnement.Du læser ikke andres indlæg særligt god.
Omdømme 4
Badge
Så kan forummet næppe gøre mere for dig, det må overlades til You See.
Sjovt nok..selvom, at det ikke er sjovt, så har jeg hørt fra: YouSee, at jeg skal logge ind med: Mit mobil + valg af kode, som jeg selv har valgt. Jeg takker alle på dette herlige forum på dette indlæg, som har forsøgt at hjælpe mig. Selvom, at det ikke lykkedes. I fortjener alle det Bedste svar+ Like 🆒
Omdømme 7
Badge +7
Så kan forummet næppe gøre mere for dig, det må overlades til You See.
Omdømme 4
Badge
På Mobil er brugernavn dit nummer, koden bruges til at logge ind, og efterfølgende at lave en ny adgangskode.
Brugernavn er trykket/mobil+, at min valgte kode er også trykket, så jeg mener bare. Det burde virke, når man er 100 % sikker på, at det er de korrekte oplysninger?
Omdømme 7
Badge +7
På Mobil er brugernavn dit nummer, koden bruges til at logge ind, og efterfølgende at lave en ny adgangskode.

Besvar