Svar

Hvorfor er der huller i streaming?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg bruger flittigt mine kanaler på tv.yousee.dk, men desværre har der det med at være huller i streamingen.
Jeg bruger fra flere forskellige lokationer, hvor især en absolut ikke har nogen begrænsninger på båndbredden. Alligevel oplever jeg med jævne mellemrum ophold i streamingen. Jeg har prøvet at sammenligne Danmarks Radios egen, ellers udskældte, streaming med kvaliteten hos yousee. Og ud over at streamingen hos dr er flydende, så er billedkvaliteten også langt bedre.
Jeg har testet det på en række forskellige windows pc'er, blot et udvalg

Acer windows 10 i5 8gb ram

Dell windows 7 32bit i3 4gb ram

Intel stick win 10 2 gb ram

og en hel del andre

Alle med samme resultat: Streaming er brugbar, men kvaliteten er lav og hullerne store, selv når jeg anvenver yousee internetforbindelse.

Jeg er nået til den konklusion, at der ikke er noget, jeg kan gøre for at opnå et bedre resultat. Nogen der ved, om der er forbedringer på vej?

icon

Bedste svar af joern 11 juni 2016, 20:12

Hvilken browser bruger du?

Jeg brugte Firefox og Chrome, men fik for mange udfald. Skiftede til Microsoft Edge og har ikke haft udfald siden. Det skal bemærkes, at kvaliteten altid har været god.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilken browser bruger du?

Jeg brugte Firefox og Chrome, men fik for mange udfald. Skiftede til Microsoft Edge og har ikke haft udfald siden. Det skal bemærkes, at kvaliteten altid har været god.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Jup. det hele kører som smurt i olie i edge. Gad vist om nogen ved hvorfor?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)