Hvordan oprettes postkassemapper på iPad i youmail.dk?


Badge
Min kone har en gmail.com og kan oprette alle de mapper hun har lyst til. Hvorfor kan jeg ikke når jeg bruger youmail.dk?
Kan nogen hjælpe eller er det bare skod at have youmail på iPads?

6 Kommentarer

Hej

Jeg går ud fra du mener webmail og at du også på iPad bruger en browser.

Log ind på webmail.

Klik i venstre kollonne på mapper.
Over grøn bjælke klikker du på Opret

I det lille windue skiver du navnet på mappen

Badge
På webmail kan jeg oprette mapper, men på iPad bruger jeg Appel's mailsystem og det fungerer fint, bortset fra at jeg ikke kan oprette nye postkasser. Det kan ladevsig gøre via andre mailsystemer, så her e en udfordring. Ville gerne vise et billede af hvad jeg mener, men kan jeg det her?
Hej 

Jeg har ikke ipad, men har ledt lidt efter det på nettet, og det ser ud til, at ved en pop3 konto kan det ikek lade sig gøre at oprette mapper på din ipad. 

citat fra macforum:

Actually, you can create folders on the iPad, in the Mail app, as long as you are using an IMAP or Exchange e-mail account (it will not work with a POP account).

Kilde: http://www.ipadforums.net/threads/extra-folder-in-mail-account.60856/#post-416674

Løsning. Opret en gmailkonto til dig selv, og drop youseemail indtil det bliver mulig at oprette en imap opsætning på din ipad.

PS. Det er muligt at oploude billeder via den box hvori du skriver indlæg her i forum.

Se det lille sympil hvor der er et landskab og en sol i en ramme. :D

Badge +1

Der sker ikke noget efter jeg har skrevet navnet på den ny mappe.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Choute

Er det YouSee webmail du benytter, eller er det et mailprogram på din computer/mobiltelefon/tablet? 

Besvar