Hvordan gemmer man den opdaterede Kanalsortering på pc | YouSee Community
Svar

Hvordan gemmer man den opdaterede Kanalsortering på pc

Når jeg går til TV kanaler og trykker på redigere kan jeg godt flytte rundt på kanalerne så de passer til det jeg har på yousee-boksen og på TVet men hvordan gemmer jeg denne liste, der er en gem-knap øverst men den virker ikke med det resultat at hver gang jeg går ud af det er de tilbage i en mærkelig orden.  Omflytningen er sket for ca. 1 måned siden uden at jeg gjorde noget.

Hilsen Bøje

icon

Bedste svar af pryssing 1 august 2015, 21:24

Jeg havede det samme problem. Men jeg fandt ud at, at det var browseren som er problemet: Først havde jeg prøvet at ændre rækkefølgen af kanaler i Chrome og Fierfox, uden at ændringerne blev gemt.

Men da jeg så prøved med Explorer, så virkede det ! :-)

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Det kunne være interessant at vide hvilke tv du har 🙂 Har du en funktion i tv'et, som kan eksportere din kanalliste ud på f.eks. en usb stick? På mit Samsung tv findes der en funktion som kopiere listen ud på en usb stick, men jeg er ikke sikker på du kan gøre det på alle tv modeller.

Det hurtigste og nok mest typiske er, at laver man laver en favorit listen med de kanaler man ser. Selv bruger jeg bare den liste Yousee laver når man indlæser alle kanaler. Der ligger de danske mest sete kanaler i starten, og så de udenlandske kanaler til sidst. 

Men du har måske lavet en helt specielt list som du gerne vil gemme på din PC?

Hej.

Jeg har et Samsung TV men det er ikke her problemet er for den liste der er der og på yousee boksen er ok, det er den liste som  sendes ud standard . Det er når jeg går ind på min pc og vil se webtv at listen der  ikke er som den i har som standard på yousee boksen og det er det jeg gerne vil, jeg prøver at gå ind på det faneblad der hedder Tv kanaler, her er en oversigt  hvor alle kanalerne er markeret med en grå boks og kanalens logo, her er der lige over kassen til højre  mugligt at trykke på "Redigere" ( som bliver til "gem" når redigere er aktiveret) og nu er det muligt at flytte kasserne rundt så de ligger i den rækkefølge jeg ønsker men knappen  Gem kan ikke aktiveres og dermed gemme den nye liste. Hvorfor virker denne funktion ikke når i nu har lagt den der?  Eller hvorfor er rækkefølgen ikke den samme som i standard har på yousee boksen, altså samme liste som i sender ud når man laver kanalsøgning på tv/ yousee boksen?

Der er lige meget hvilken pc jeg prøver fra, har prøvet fra både vista, win7 og win8.

vh

Bøje
Jeg havede det samme problem. Men jeg fandt ud at, at det var browseren som er problemet: Først havde jeg prøvet at ændre rækkefølgen af kanaler i Chrome og Fierfox, uden at ændringerne blev gemt.

Men da jeg så prøved med Explorer, så virkede det ! :-)

Besvar