Spørgsmål

Hvor er youSee TV & Film app til Philips Android TV?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har 10/10-18 fået Philips TV 32PFS6402/12 med Android og glædede mig til at skaffe app til youSee TV & Film på TV i køkkenet (har allerede youSee box til TV i soveværelse). Desværre er der ikke en app tilgængelig vis Google Play Butik (ser kun 4yousee når jeg søger på youSee) Er det et kendt problem og er der evt. en løsning herpå?

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej ka9n

Kunne se, du manglede et svar.

Det er umiddelbart ikke et kendt problem, nej.

Er dit tv opdateret? Og hvilken android-version har du på det?

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +2
Behøver man en Yousee TV app på tv`et.? kan man ikke se sine kanaler bare på TV`et?
Omdømme 7
Badge +6
Nu kan Appen jo mere end bare at vise TV, men har man kun et TV, (Android), så er den ikke til meget, da det kræves at man har en TV boks.
Hej Stefan.
Har lavet opdatering ved min indledende afprøvning af mulighederne.
Snakkede i går også med youSee teknisk service, som henviste til at det er et Philips problem.
Snakkede så i dag med Philips Help desk. De bekræftede at det er Android 5.1 der er på TV'et og mente at problemet er i aftalen/løsningen mellem Google Play Butik og youSee. Anbefalede dog også en ny opdatering og geninstallering af TV. Det har jeg så gjort, men det er fortsat kun 4yousee der kan søges frem. (når jeg søger på Google Play Butik på min tablet kommer appen fint frem og jeg har i mange måneder kunnet bruge youSee via tablet)
Omdømme 7
Badge +6
Play Butik til Android TV er ikke den samme som til Telefon/Tablet.
Efter direkte beskeder fra YouSee og Philips er der åbenbart ingen af "ejerene" der har styr på hvornår og hvordan en app til mit 32" TV vil blive tilgængelig, men så var den der pludselig i går og virker fint, så bestemt nej tak til modtaget YouSee forslag om at anskaffe endnu en boks og få adgang for månedlig ekstra betaling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)