Spørgsmål

Hvor er CNN blevet af?

Hvorfor kan jeg ikke længere finde CNN på listen over TV-kanaler på YouSee TV og filmappen?

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er en Fuldpakke kanal den har plads 85.
Jeg har skam den fulde pakke, og jeg sidder netop nu og ser CNN på TV, men på mobil-appen kan jeg ikke længere finde CNN ... Og man skal desuden blot have Basispakken for at se CNN
Omdømme 7
Badge +7
Følgende oversigt siger ikke CNN er mulig på web TV eller app:
https://kundeservice.yousee.dk/tv/kanaloversigter/fuldpakken
Omdømme 7
Badge +6
Clarkcottage skrev:

Jeg har skam den fulde pakke, og jeg sidder netop nu og ser CNN på TV, men på mobil-appen kan jeg ikke længere finde CNN ... Og man skal desuden blot have Basispakken for at se CNN

Den er IKKE en Grundpakke kanal på Kabel TV.
Jeg har ikke Kabel TV, og jeg har haft CNN på mit TV, som en del af min pakke i mange år. Jeg har også indtil i går haft CNN som en del af mine kanaler på YouSees app: YouSee TV og Film. Jeg spørger derfor, hvorfor jeg ikke længere kan se CNN på mobilen - altså via YouSee TV og Film-appen.
Omdømme 7
Badge +6
Har ikke DSL TV, så kan derved ikke svare på det, man hvis den var der i går, kan det bero på en fejl at den ikke er der.
Jeg har i flere måneder jævnligt forsøgt at se CNN på YouSee Tv & Film, men det er endnu ikke lykkedes. Jeg kan godt se CNN på TV, så det er med i min pakke. Der skrives hvad der kommer på CNN i morgen, men jeg vil gerne se det nu. I morgen skrives der hvad der vil komme i overmorgen. Det er et elendigt web interface You See har. Jeg har ikke afprøvet appen da den tilsyneladende kun er lavet til to operativsystemer som jeg ikke bruger.
Omdømme 7
Badge +6
Kanalen er på App og Web, så der er ikke problemer med at se den på de platforme.
Jeg har fibernet men kan kun se en pauseskærm når jeg vælger CNN i web browseren. Når jeg vælger "Vis alle" er CNN slet ikke med på listen.
Omdømme 7
Badge +6
Ved ikke om fiber, har Kabel TV, der er ikke problemer.
Jeg kan også se CNN på kabelTV, det er web adgangen der er problemer med, prøv http://tv.yousee.dk/medie/kanal/cnn

Som det ses på billedet er der kun et pausebillede for CNN. Der er end ikke en pil, man kan klikke på for afspilning, som der er for de andre kanaler.
Omdømme 7
Badge +6
Ingen problemer.

Nu har jeg fået svar fra YouSee vedrørende at jeg ikke kan se CNN på WebTV.
Emnet på mailen var "Fejlen på WebTV er løst":
Teksten bestod af en enkelt linie:

cnn kan man desværre ikke se på webtv desværre
Omdømme 7
Badge +6
Kan som skrevet fint se kanalen på App, har som også oplyst Kabel TV.
Jeg kan også se cnn på webtv. Jeg har kabeltv.
Jeg er på fibernettet, det er åbenbart det, der gør forskellen.
Jeg kan ikke se CNN på webtv og YouSee kan åbenbart ikke hjælpe.
Omdømme 5
Badge +4
Hej alle,

Vi har i øjeblikket en fejl som gør, at CNN ikke er tilgængelig for alle på TV & Film-appen. Vores udviklere ser på problemet, for den bør naturligvis være tilgængelig for jer der har kanalen :)

Vh
Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)