Hvor er C-more?

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor alle filmene og serierne fra C-More er blevet af. Film udvalget er blevet halveret og der er kun 7 serier i serie udvalget tilbage på min Youseeboks og tablet.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du haft dem tidligere.? Har du ændret på dit abonnement.?

Har haft det længe og har ikke ændret på mit abonnement. Men jeg kan heller intet finde omkring C-More skulle været fjernet fra Yousee.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
C More er der stadig, har lige fået det igen, efter der var sket et problem hvor jeg havde mistet rettighederne, det kan være det samme der er sket for dig, kontakt kundeservice.

Jep... Efter jeg har fået den nye boks, er rettighederne ophørt sammen med den gamle boks. Man skal altså lige ringe til kundeservice for at få dem til at tilføre abonnementet igen. Vær lige opmærksom på den laaaange ventetid ( startede som nr 34 i køen).

Men tusind tak for hjælpen
Omdømme 3

Badge +3
Der er måske andet der gør sig gældende i den forbindelse. Hvordan havde du C More abonnementet på Samsung boksen.?

På den Humaxen har jeg det via Bredbånds abonnementet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Der er måske andet der gør sig gældende i den forbindelse. Hvordan havde du C More abonnementet på Samsung boksen.?

På den Humaxen har jeg det via Bredbånds abonnementet.

Via bredbånd kan det også vises på den gamle boks. Rettighederne er knyttet til kortet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)