Hvad sker der Yousee?

Hvordan kan i tillade jer at levere et produkt af så ufattelig ringe kvalitet som jeres "Tv & Film" tjeneste.

Uanset om det er på tablet, telefon eller PC/bærbar bliver man præsenteret for uendelige load tider, hakken, frysning og kryptiske fejlkoder.

Sidder på en 300/60 Mbit opkobling så det kan vel næppe være manglende båndbredde og har både Netflix og HBO som kører gnidningsløst på alle platforme.

Far er ikke skuffet, han er sgu vred !!!!!

21 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kører fint på mine Android enheder.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kører fint her på tablets, mobil (begge Android), PC (Windows 10/Firefox) og iPad.

joern skrev:
Kører fint her på tablets, mobil (begge Android), PC (Windows 10/Firefox) og iPad.

Tak for de brugbare svar til jer begge, jeg vælger dog at spørge joern da han baseret på indlæg syntes at være den større autoritet her.

Hvordan afhjælper man "uventet fejl-1" når man prøver at caste en film hos C more fra en android tablet, subsidiært en Windows10 bærbar, til et fjernsyn ?

Omdømme 3

Badge +3

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

Tak for de brugbare svar til jer begge, jeg vælger dog at spørge joern da han baseret på indlæg syntes at være den større autoritet her.

Hvordan afhjælper man "uventet fejl-1" når man prøver at caste en film hos C more fra en android tablet, subsidiært en Windows10 bærbar, til et fjernsyn ?

Det har jeg ikke prøvet med C More. Jeg har både mulighed for at se film fra C More direkte på TV via YouSee appen på mit Samsung. Endvidere har jeg boks fra YouSee, hvor jeg kan se C More.

Når jeg har noget på f. eks. en tablet, der skal ses på TV'et bruger jeg Chromecast. Det virker fint.

Hej Virkelig vred ;o)

Det kunne være interessant at hører lidt mere om din oplevelse.

Jeg er selv rigtig glad bruger af 'tv og film' tjenesten både på mobil (TDC) og på kabel (youSee 100/20). jeg oplever stortset aldrig problemer.

Du skriver at du ikke tror at fejlen skyldes internetforbindelsen, men kunne fejlen skyldes problemer på wifi?

Har du prøvet film-tjenesten på et andet net, f.eks. mobil-nettet eller måske et helt andet net?

I forbindelse med fejlfinding, kunne det også være interessant at prøve at tilslutte din PC med kabel.

Er der sammenhæng mellem dine 'udfald' og tidspunktet hvor du oplever disse fejl?

Hvis du har fejl på din kabel forbindelse, skal du selvfølgelig fejlmelde den.

Hvis du har problemer med dit WiFi, kan du sikkert rette op på det.

Hvis problemet er youSee's streaming, vil jeg mene at det burde være et generelt problem som vi alle ville opleve ;o)

617234437 skrev:
Hej Virkelig vred ;o)

Det kunne være interessant at hører lidt mere om din oplevelse.

Jeg er selv rigtig glad bruger af 'tv og film' tjenesten både på mobil (TDC) og på kabel (youSee 100/20). jeg oplever stortset aldrig problemer.

Du skriver at du ikke tror at fejlen skyldes internetforbindelsen, men kunne fejlen skyldes problemer på wifi?

Har du prøvet film-tjenesten på et andet net, f.eks. mobil-nettet eller måske et helt andet net?

I forbindelse med fejlfinding, kunne det også være interessant at prøve at tilslutte din PC med kabel.

Er der sammenhæng mellem dine 'udfald' og tidspunktet hvor du oplever disse fejl?

Hvis du har fejl på din kabel forbindelse, skal du selvfølgelig fejlmelde den.

Hvis du har problemer med dit WiFi, kan du sikkert rette op på det.

Hvis problemet er youSee's streaming, vil jeg mene at det burde være et generelt problem som vi alle ville opleve ;o)

Tak for svaret, men jeg har såvidt jeg kan konstatere ikke problemer med min Yousee 300/60 opkobling da der som tidligere nævnt ikke er problemer med netflix/HBO.

joern skrev:

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

Det har jeg ikke prøvet med C More. Jeg har både mulighed for at se film fra C More direkte på TV via YouSee appen på mit Samsung. Endvidere har jeg boks fra YouSee, hvor jeg kan se C More.

Når jeg har noget på f. eks. en tablet, der skal ses på TV'et bruger jeg Chromecast. Det virker fint.

Har ikke et Samsung fjernsyn, men løsningen kunne så efter din mening være at få en boks og undlade at bruge appen ?

Omdømme 3

Badge +3

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

Har ikke et Samsung fjernsyn, men løsningen kunne så efter din mening være at få en boks og undlade at bruge appen ?

Nej, bestemt ikke. Jeg har haft boksene fra YouSee helt fra starten og det var længe før appen kom.

I morgen skal jeg prøve appen YouSee TV & Film for at se C More. Melder tilbage.

De gange, hvor jeg har brugt Chromecast, har det været helt problemfrit - har dog heller ikke her prøvet C More.

Onsdag 03-03-2016

Har også problemer med web-tv.

Problemerne viste sig i går både på Sjællands Odde & i Søborg. Det er første gang i lang tid, jeg har benyttet web-tv.

Benytter Windows 10 PC. Har prøvet både med fastnet & mobils bredbånd.

Har testet på en Windows 7 i Søborg her kl. 21.00 og her er der ingen problemer !

Er lidt ked af det, da jeg lige har opsagt abonnement hos Boxer, da jeg vil benytte fukdpakken via Web i mit sommerhus på Odden :-(

Ups -problemerne er stadig her til aften på Windows 10 - både via Edge & Chrome.

Hej igen.

Hvis vi skal finde ind til sagen kerne, skal vi teste systematisk... så hjælper det ikke at sige 'jeg tror ikke' ;o)

i første omgang kan fejlen rent logisk skyldes youSee's Streaming (server), youSee forbindelse, din router, dit kabel/WiFi miljø, eller din klient (PC, tablet eller hvad du nu bruger)

Du kan teste streamingsserveren ved at teste fra et andet net (eller spørge brugersupporten om der er problemer i dit område)

Hvis der er fejl som ikke er relateret til din del, skal du selvfølgelig fejlmelde den.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

Nej, bestemt ikke. Jeg har haft boksene fra YouSee helt fra starten og det var længe før appen kom.

I morgen skal jeg prøve appen YouSee TV & Film for at se C More. Melder tilbage.

De gange, hvor jeg har brugt Chromecast, har det været helt problemfrit - har dog heller ikke her prøvet C More.

Så har jeg prøvet C More både fra appen i TV'et og fra tablet (Android) via Chromecast. Begge dele helt problemfrit.

617234437 skrev:
Hej igen.

Hvis vi skal finde ind til sagen kerne, skal vi teste systematisk... så hjælper det ikke at sige 'jeg tror ikke' ;o)

i første omgang kan fejlen rent logisk skyldes youSee's Streaming (server), youSee forbindelse, din router, dit kabel/WiFi miljø, eller din klient (PC, tablet eller hvad du nu bruger)

Du kan teste streamingsserveren ved at teste fra et andet net (eller spørge brugersupporten om der er problemer i dit område)

Hvis der er fejl som ikke er relateret til din del, skal du selvfølgelig fejlmelde den.

Jeg er ikke helt klar over om det stadig er mig du henvender dig til ?

Da alt andet fungerer normalt skrev jeg "såvidt jeg kan konstatere" har jeg ikke problemer med min opkobling eller router, så tak men jeg har ikke behov for at teste eller fejlmelde noget. Har du forslag til at afhjæpe fejlkoden i appen så kom endelig med dem :-)

joern skrev:

joern skrev:

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

VirkeligVred skrev:

joern skrev:

Så har jeg prøvet C More både fra appen i TV'et og fra tablet (Android) via Chromecast. Begge dele helt problemfrit.

Tak for det Joern, desværre er jeg ikke så priviligeret at jeg kan sige det samme.

Omdømme 3

Badge +3

VirkeligVred skrev:

Tak for det Joern, desværre er jeg ikke så priviligeret at jeg kan sige det samme.

M. h. t. den fejlkode, du henviser til, kan du ringe til YouSee på 7070 4040 eller kontakte YouSee på Facebook.

Du gjorde også opmærksom på, at udsendelserne hakker m. m. Det sker ikke hos mig. Kan det være noget med din fornindelse? Jeg bruger 2.4 GHz, når jeg bruger Chromecast.

Håber du bliver VirkeligGlad, når fejlen er fundet.;)

Det samme her! En rent ud sagt elendig tjeneste, som er totalt ubrugelig. Udfald hvert 5. sek. og ofte totalt nedbrud.

Jeg har testet min pc op mod utallige andre streamingtjenester og test-sites, som kører perfekt. Kun Yousees skodtjeneste giver problemerf.

Kom ind i kampen Yousee, eller I tvinger mig til at bytte til anden udbyder på min adresse.

Omdømme 3

Badge +3

hboa skrev:
Det samme her! En rent ud sagt elendig tjeneste, som er totalt ubrugelig. Udfald hvert 5. sek. og ofte totalt nedbrud.

Jeg har testet min pc op mod utallige andre streamingtjenester og test-sites, som kører perfekt. Kun Yousees skodtjeneste giver problemerf.

Kom ind i kampen Yousee, eller I tvinger mig til at bytte til anden udbyder på min adresse.

I går så jeg Watford mod Leicester på min bærebare (en billig en af slagsen). I alt ca. 2 timer. Helt uden udfald.

Det må betyde, at der er forskel på modtagelsen, men ikke hvorfor.

Jeg har også problemer med at webtv hakker og fryser, men det er kun når jeg bruger Google Chrome, og kun i perioder (jeg har endnu ikke fundet en logisk forklaring).

Skifter jeg derimod til Firefox, så kører det helt som det skal. Om det er en udvidelse til Chrome der giver problemerne, eller hvad det er, det ved jeg ikke, men jeg ville ønske at jeg kunne bruge Chrome uden problemer, da jeg ikke er fan af Firefox.

Omdømme 3

Badge +3

Froed skrev:
Jeg har også problemer med at webtv hakker og fryser, men det er kun når jeg bruger Google Chrome, og kun i perioder (jeg har endnu ikke fundet en logisk forklaring).

Skifter jeg derimod til Firefox, så kører det helt som det skal. Om det er en udvidelse til Chrome der giver problemerne, eller hvad det er, det ved jeg ikke, men jeg ville ønske at jeg kunne bruge Chrome uden problemer, da jeg ikke er fan af Firefox.

Du har ret. Firefox virker. Jeg mener at have læst et sted, at et tillægsprogram, der skal bruges, ikke er i den seneste version af Chrome.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

Froed skrev:

Du har ret. Firefox virker. Jeg mener at have læst et sted, at et tillægsprogram, der skal bruges, ikke er i den seneste version af Chrome.

Tillæg til ovennævnte: Se her.

Hej, just my five: jeg har samme problem, appen tv og film på ipad der også er testet på iPad mini og iPhone 5

Den staller til tider med minutters mellemrum (billede fryser, lyden fortsætter, nogen gange går den i sort og skal genstartes, nogen gange kommer billedet igen men asynkront med lyden) andre gange kører den fint i længere tid...

Har ikke fået hjælp fra supporten, der på trods af at jeg ikke har mulighed for det, insisterer på at jeg skal prøve på et andet netværk før han vil gøre mere ved det, så der er den åbenbart sparket til hjørne efter en uges frem og tilbage skriverier. 

Har faktisk lige fået testet min forbindelse af yousee tekniker og den er fin, har for en måned siden fået nyt modem, i download på iPaden kører jeg 50 mbps det burde være rigeligt (?) men alligevel vil supportfyren at jeg tester på andet netværk, selvom jeg som sagt ikke har mulighed for det, eller tiden til det...

Jeg har en meget stærk formodning om at appen er noget datakrævende skrammel, der er bare ingen der vil indrømme det, mener fejlene tog fart efter sidste større redesign

Mvh  Arne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P