Svar

Hvad sker der med tv kanaler i YousSee TV-App'en, hvis man ændrer eller opsiger tv abonnement??

Hej Forum - Håber der er nogle der kan hjælpe??

Dette spørgsmål kan godt blive lidt kringlet!!
Men...Først lidt info:
Jeg har to abonnementer hos YouSee (Mobil og Bredbånd) - Hvori jeg har adgang til både musik og tv via YouSee Musik og YouSee Tv.
Min Tv-pakke (Stor pakke), havde jeg igennem YouSee (Via kabel - Uden nogen boks). Men dette blev ændre omkring 1/1-19, da en ekstern "udbyder" (I dette tilfælde Dansk KabelTV) overtog hele driften/tv-udbudet i den ejendom jeg bor i!

Nu til det egentlige spørgsmål:
:? Hvad sker der med de kanaler/programmer i YouSee Tv-App'en jeg på nuværende tidspunkt har adgang til... hvis jeg vælger at ændre pakken, skifte programmer ud eller opsige pakken (Hos Dansk KabelTV)??
:? Mister jeg kanalerne i TV-app'en (Både via tablet/mobil og online/PC)??
:? Jeg har også adgang til div. YouSee-Fordele - Mister jeg dem - eller hvordan og hvorledes???

Håber ovenstående giver mening og at der findes et svar :8
På forhånd tak
Henrik
icon

Bedste svar af joern 27 maj 2019, 11:08

Det er soleklart, at der kun er de kanaler i app'en, du abonnemere på. Ingen abonnement ingen kanaler i app'en.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er soleklart, at der kun er de kanaler i app'en, du abonnemere på. Ingen abonnement ingen kanaler i app'en.
Omdømme 7
Badge +7
DKTV er i TDC gruppen, de leverer ikke TV eller bredbånd, det gør You See.
Hvis der opsiges, så er der jo så ikke længere adgang til You See TV, og måske heller ikke bredbånd.
Omdømme 7
Badge +7
Hej henbajen76

Jeg kan se, at du både har fået svar af en bruger med professor og superbruger skilt . Deres svar er korrekt og jeg håber, at du vil markere bedste svar via knappen med samme navn :)
Tak for svar til jer begge - Var næsten klar over svar på spørgsmålet, men ville lige ha' det bekræftet :cool::$
Omdømme 7
Badge +7
Når der ikke haves abonement, så er der jo ikke adgang til noget, hverken her eller der, det er helt logisk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)