Hvad hedder den playliste, jeg er ved at afspille? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvad hedder den playliste, jeg er ved at afspille?

Vis første besked

30 Kommentarer

Jo, det vil der stå. Men det svarer jo til at starte forfra - og så er vi igen tilbage til mit oprindelige spørgsmål. Når jeg nu ER gået i gang med en playliste uden at have gemt den først, hvordan finder jeg så ud af, hvad den hedder, så jeg kan gemme den? Du kan evt. prøve at gøre mig kunsten efter. Gå i gang med en playliste, som du ikke har gemt, og forsøg så at finde tilbage til hvad den hedder.
Omdømme 7
Badge +7
Medmindre der huskes hvad den hedder, så ved jeg ikke hvordan den findes, andet end at lede igennem listerne.
OK, tak. Det var vel egentlig det korte svar på mit spørgsmål 😉.
Under alle omstændigheder skal du have tak for din tid og din imødekommenhed. Fortsat god weekend.
Omdømme 3
Badge +1
Hej ForumBruger993

Jeg hopper lige ind en gang. Det håber jeg er OK. 🙂

Som du også har opdaget, så er det for nuværende desværre ikke muligt at finde tilbage på en playliste, hvis du har sat afspilningen i gang og ikke kan huske navnet.

Jeg kan dog godt se, at det ville være en god funktion at få tilføjet, så jeg har taget idéen med videre til vores udviklere, der også har taget positivt imod forslaget. Mens jeg selvfølgelig ikke kan love noget, så er det altså noget, vi nu er ved at se på, på baggrund af dit Forum-indlæg. 🙂

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar