Spørgsmål

Hvad hedder den playliste, jeg er ved at afspille?

Jeg er ved at blive sindssyg!!! Har ledt vidt og bredt.... Jeg har fundet en toplækker playliste på Yousee Musik, som jeg ikke selv har lavet. Jeg kan bare overhovedet ikke finde ud af, hvad den hedder, så jeg kan jo ikke genfinde den, hvis jeg skulle forsøge at lytte til noget andet på et tidspunkt. Hjælp!!!

30 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er jo en svær ting at hjælpe med, der er mange playlister, og har man glemt at ligge den i mine playlister så er den svær at finde, ved ikke lige hvordan der kan hjælpes med at finde den, der er jo ikke noget at gå ud fra som kan hjælpe.
Enig. Men på Spotify kan man i det mindste se, hvilken playliste man er ved at afspille. Jeg er jo i fuld gang med den, men kan ikke identificere den nogen steder. Så det er ikke fordi jeg leder efter en nål i en høstak. Jeg har faktisk nålen...
Omdømme 7
Badge +6
Den har et navn, her er et eksempel på en liste som er lagt i favorit.

Ved ikke lige hvorfor det er vendt forkert.
Omdømme 7
Badge +6
Her ses der lister som er i favorit.

Men kan du sige mig, hvordan man finder navnet, når man er i gang med at afspille den? Jeg er bange for at forlade playlisten, for så er den jo helt væk for mig.
Omdømme 7
Badge +6
Som det ses på sidste billede, så er playlisterne gemt, så de kan findes under mine playlister, både dem der selv er oprettet, og dem der ligger i App'en.
Ja, okay, så du har husket at gemme før du afspillede. Det har jeg ikke været forudseende nok til at gøre.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, det første der gøres når der er fundet en playliste, er at gemme den.
Jeg skulle jo lige høre, om den var værd at gemme :-)
Omdømme 7
Badge +6
Det kan man da sagtens, så trykkes der på favorit ikonet bagefter, så er den gemt.
Okay, så er vi tilbage til mit oprindelige spørgsmål. Jeg har ikke noget favoritikon. Det eneste jeg kan gøre fra den playliste, jeg er ved at afspille, er at se indhold eller at slette den. Jeg kan ikke markere den, gennem den, se hvad den hedder, eller noget.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad afspilles der fra.?
Tablet.
Omdømme 7
Badge +6
Bruger udelukkende Android enheder, der er de nævnte og viste muligheder.
Ja, udelukkende Android. En fire år gammel Samsung Galaxy tablet. Og kun den.
Omdømme 7
Badge +6
Har også haft en Samsung, på den var den ganske som den er nu på en Huawei. Der kan ikke være forskel.
Der må være de samme funktioner. De samme skærmbilleder som jeg har lagt op.

Omdømme 7
Badge +6
Sådan kan jeg også få det til at se ud.

Omdømme 7
Badge +6
Sådan ser det ud når en playliste lige er åbnet. Her vist på min tablet.

Den kan også se sådan ud når der afspilles.

Og når du så er der, i dit seneste screen shot, hvordan finder du så ud af, hvad din playliste hedder?
Omdømme 7
Badge +6
Det kan ses på det første billede, når listen lige er åbnet, så står titlen i det blå felt.
Der kan ses at der står U2 De største. Der trykkes så på 💓 for at gemme den.
Du tænker nok jeg er fuldstændig håbløs og tungnem. Men jeg kan forsikre dig for, at det ikke er tilfældet. Sagen er nemlig den, at selvom jeg klikker 'baglæns', så kan jeg ikke se, hvilken playliste, jeg har gang i. Nederst på skærmen står fortsat det nummer fra playlisten, jeg er ved at afspille, men ingen steder fremgår det, hvad det er for en playliste.

Som nævnt i oplægget, så er jeg ved at blive sindssyg over det her. Hvor svært kan det lige være???!
I andre apps kan man vælge en sang og så se, hvilke playlister, den indgår i. Det kan man heller ikke her.
Omdømme 7
Badge +6
Når du f.eks åbner den liste der hedder Hot 50, så må der som vist på det øverste billede fra Tablet i den øverste del af skærmen stå Hot 50, lige som der på billedet står U2 De største.?
Hvis ikke, så er jeg næsten nød til at henvise til en fejl 40.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)