Spørgsmål

Hvad er Yousee More?

Omdømme 3
Fra hvornår kan man opnår disse fordele?

https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more

80 Kommentarer

Omdømme 1
Jeg kunne ikke få Yousee more med mit nuværende abonnement, selv om jeg har både mobiltelefon, internet, og TV basis pakke, samt tilkøbt ekstra kanaler.
Begrundelsen var at mit abonnement var af ældre dato, og kom fra TDC, jeg skulle først skifte til en ny tilsvarende pakke, der kostede 130kr. mere end mit nuværende abonnement, alene for TV og bredbånd, så kunne jeg få 3 fordele, og hvis jeg skulle have 5 fordele skulle jeg også flytte telefonen til en dyrere abonnement.
Det er hvad YouSee kalder at forkæle kunderne .....
Omdømme 1
Typisk Yousee.
Man skal ikke regne med at de laver noget for vores skyld.
More gælder ikke for grundpakke, og heller ikke hvis man har tv gennem boligforening.
Yousee gør det kun fordi de håber disse kunder skifter til noget dyrere. Basta
Jørgen Erik Jørgensen
Omdømme 1
Badge
Hvem vil have en masse kanaler der aldrig ses, bland selv er da vejen frem, f.eks 10 bland selv er samme pris som Mellempakken, der kan vælges de dyreste eller de billigste prisen er den samme.

Jeg har fulde pakke, og jeg skulle have 20 bland selv kanaler hvis jeg skulle have de kanaler, jeg ser regelmæssigt. Prisforskellen mellem bland selv med 20 kanaler og den fulde pakke er lille, og da jeg har tre fjernsyn skulle jeg have tre bokse med dertil hørende øget elforbrug og besværlig betjening. Det bliver nej tak herfra til bland selv produkterne.

Det samme her.
Har 4 tv med fuldpakken.
Har en tvboks som koster 99.- måned fordi jeg er tvunget til min ejerforening, som består af 8 hustande.
Fordele får vi ikke ret meget af.
Jeg har haft Yousee i rigtigt mange år.
Så det med at belønne de loyale, er åbenbart ikke noget de bruger.
Kun flere kunder ind i folden.
Badge
Hopper med på vognen af, skuffet, loyal Yousee kunde. Jeg har 4 telefoner (gammel portefølje), bredbånd (gammel portefølje) bland selv og 4 bokse, som det eneste produkt der kvalificerer. Skal jeg skifte det øvrige til den nye porteføljer, koster det mig 100 kr ekstra om måneden, så der er ikke mange fordele til mig. Det er bare ikke fair, tror snart jeg er nød til at skifte noget af det ud med en anden udbyder...
Omdømme 2
Badge
Jeg er mangeårig kunde hos Yousee og jeg har Fuldpakken i tv og desuden bredbånd 130/20.
Så burde være selvskreven til Youmore.....men næh nej og hvor det dog bare slet ikke overrasker mig. Yousee tvinger armen om på ryggen af en og vifter forude med en slikkepind og siger.....du må kun få slikkepinden, hvis du ændrer både dit tv-abonnement og bredbånd til et af de helt nye abonnementtyper!! Hvis du ikke ønsker slikkepinden, så må du gerne beholde de gamle abonnementer, dog kun så længe det er muligt.....Jeg tænker....sikke nogen røvhuller!
Omdømme 3
Badge +1
Yousee skal passe på med ikke at skyde sig selv i foden (og måske er det for sent), men det virker ærlig talt noget tumbet at de indfører SÅ mange begrænsninger - som deres egen kundeservice i øvrigt også har utroligt svært ved at finde rundt i - for gamle kunder, da tiltaget jo netop er et forsøg på at gøre noget godt for de gamle trofaste kunder.

Jeg håber da @Kasper og co. tager input videre herfra.
Omdømme 3
Badge +1
Uden at det skal undskylde noget, så tror jeg faktisk noget af problemet for Yousee relaterer sig til den sammenlægning af it-systemer som de gennemførte sidste år. De har stadig en arv af gamle abonnementer som de internt godt kunne tænke sig at få ryddet op i og der bliver Yousee More så brugt som en - måske mere eller mindre ufrivillig - løftestang.
Omdømme 5
Badge +2

More gælder ikke for grundpakke, og heller ikke hvis man har tv gennem boligforening.

Så vidt jeg kan se gælder det heller ikke for den gamle Mellempakke og Store pakke
Desværre belønner YouSee ikke gamle loyale kunder.

Jeg har bredbånd og Bland-Selv kanaler og ville være berettiget til YouSee More, men mit bredbåndsabonnement er åbenbart for gammelt. Hvis jeg skal have YouSee More skal jeg skifte til den nye portefølje og betale kr. 70/md for det jeg har i dag. Jeg har så selv betalt en del af de services som YouSee More indeholder.

Øv YouSee
Omdømme 7
Badge +7
Hej miki35

Vi er lige på trapperne med YouSee More. men vi kan ikke sige mere konkret om hvornår vi er klar! 🙂
Omdømme 5
Badge +2
Hvem vil have en masse kanaler der aldrig ses, bland selv er da vejen frem, f.eks 10 bland selv er samme pris som Mellempakken, der kan vælges de dyreste eller de billigste prisen er den samme.

Jeg har fulde pakke, og jeg skulle have 20 bland selv kanaler hvis jeg skulle have de kanaler, jeg ser regelmæssigt. Prisforskellen mellem bland selv med 20 kanaler og den fulde pakke er lille, og da jeg har tre fjernsyn skulle jeg have tre bokse med dertil hørende øget elforbrug og besværlig betjening. Det bliver nej tak herfra til bland selv produkterne.
Omdømme 2
Igen tager Yousee røven på gode kunder. Jeg har nu betalt i over 30 år til det såkaldte firma. Pga vores forening har jeg betalt 99 kr for youseeboksen om måneden. Betaler 299 om måneder for internettet. Tilvalgt den store pakke, men er ikke fin nok til jeres More, trods egenbetaling med over 2000 ke i kvartalet. Talte med to naboer i dag, alle var vrede og jeres apartheid omkring tilbud. Nu går vi efter Waoo, der virker som et seriøst foretagende. Og det er ikke kun tre kunder I mister, men flere 100 bare her. Og er helt sikker på andre afdelinger følger med. Men Yousee vil bare trække på skuldrene og sige det er vores valg. Kundeservice har aldrig været jeres spidskompetence .
Omdømme 2
Badge
Efter at have læst, hvad Dammeren og MikkelGunvald skrev, valgte jeg at ringe til kundeservice igen for at få en forklaring på, hvorfor man tilsyneladende får forskellige forklaringer derinde mht adgang til Youmore fordele.
Jeg fik i den forbindelse bekræftet ,at kunder med "gamle" abonnementer på f.eks tv og bredbånd, også får adgang til Youmore fordele, dog ikke lige nu, men nok indenfor nogle uger.
Der kan fås en 100/20 til Kr. 299, så der gås ikke ned i hastighed.

Den koster så også 70 kr. mere.
Omdømme 7
Badge +3
Det viser sig at der er forskel på de to ledige fordele, jeg har. Den ledige fordel med overskriften "Udløst af TV" giver fejl, den anden ledige fordel med overskriften "Ekstra fordel 1" fungerer.
Omdømme 2
Badge
Valgte at ringe til Yousee Support idag og fik super hjælp fra Mads, som fik mig tilmeldt til 3 fordele som alle virker nu 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Det viser sig at der er forskel på de to ledige fordele, jeg har. Den ledige fordel med overskriften "Udløst af TV" giver fejl, den anden ledige fordel med overskriften "Ekstra fordel 1" fungerer.
Den sidste ledige fordel virker nu også. Fejlen har rettet sig af sig selv.
Vi har så først nu fået adgang til More. Har et gammelt bredbåndsabonnement via coax incl yousee music, så det er automatisk valgt som den ene fordel (smart af yousee, men mener måske ikke at den holder helt i retten?)
Men mit egentlige problem ligger i at når jeg forsøger at vælge C-more som fordel under tilknyttet tv pakke, så ser det ud til at gå fint, men den har ikke registreret det når jeg går tilbage til yousee more siden, og jeg får aldrig mail med info.
Jeg har valgt yousee premiere under ekstra fordel 1 og det ser ud til at være registreret (jeg kan dog bare ikke finde dem i tv og film appen som man skulle kunne.
Nogen der har forslag til om det er en generel fejl?
Nå, nu har jeg fået more med tre fordele (tv+internet). Jeg har ikke ændret abonnement og er stadig foreningskunde.
Omdømme 3
Det skulle egentlig have været rullet ud i mandags, kommer snart:-)
Spændene, ser da frem til at kunne få lidt blade og bøger "gratis"
Omdømme 7
Badge +3
Hej,

Kan det passe det muligvis først virker efter et halvt år, og først når i har ringet til os kunder?
Omdømme 7
Badge +3
På Digitalt. tv kan man læse en presse meddelse fra Yousee om det.
Omdømme 7
Badge +3
Men Radiomand, ved du da jeg har Yousee TV fra en antenne forening, men har en del tilkøbt kanaler og pakker, om det gælder som man har TV fra dem?

Ellers må jeg nøjes med de 2 ''produkter'' man kan få med Bredbånd og Telefon fra Yousee. 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Tak for info :)

Jeg betaler en hel del direkte til Yousee hver måned så det må gælde.

Det eneste er om det gælder med det telefon internet jeg har...

Besvar