Spørgsmål

Hvad er Yousee More?


Omdømme 3
Fra hvornår kan man opnår disse fordele?

https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more

80 Kommentarer

Nå, nu har jeg fået more med tre fordele (tv+internet). Jeg har ikke ændret abonnement og er stadig foreningskunde.
Vi har så først nu fået adgang til More. Har et gammelt bredbåndsabonnement via coax incl yousee music, så det er automatisk valgt som den ene fordel (smart af yousee, men mener måske ikke at den holder helt i retten?)
Men mit egentlige problem ligger i at når jeg forsøger at vælge C-more som fordel under tilknyttet tv pakke, så ser det ud til at gå fint, men den har ikke registreret det når jeg går tilbage til yousee more siden, og jeg får aldrig mail med info.
Jeg har valgt yousee premiere under ekstra fordel 1 og det ser ud til at være registreret (jeg kan dog bare ikke finde dem i tv og film appen som man skulle kunne.
Nogen der har forslag til om det er en generel fejl?
Omdømme 1
Badge
Har TV og Bredbånd hos Yousee...Har nøjagtig samme problem.. loyal kunde, så dig tjener vi ikke ekstra på, så du kan ikke få noget.
Har også 100/5 og den giver bare minus fordele.. men ja kan betale 70mere for en 100/20 og få en fordel til 80-90kr... Nåå nej.. fordi mit abb er så gammelt at jeg rent faktisk har Musik, som jeg så mister hvis jeg skifte abb.
Omdømme 7
Badge +3
Det viser sig at der er forskel på de to ledige fordele, jeg har. Den ledige fordel med overskriften "Udløst af TV" giver fejl, den anden ledige fordel med overskriften "Ekstra fordel 1" fungerer.
Den sidste ledige fordel virker nu også. Fejlen har rettet sig af sig selv.
Omdømme 2
Badge
Valgte at ringe til Yousee Support idag og fik super hjælp fra Mads, som fik mig tilmeldt til 3 fordele som alle virker nu 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Det viser sig at der er forskel på de to ledige fordele, jeg har. Den ledige fordel med overskriften "Udløst af TV" giver fejl, den anden ledige fordel med overskriften "Ekstra fordel 1" fungerer.
Omdømme 2
Badge
Hej MS-ERIK,

Helt samme problem hos os 😉
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har nu fået YouSee More i selvbetjeningen. Men tilmelding af ny fordel fejler. Har adgang til 3 fordele, hvoraf den ene (C More) er valgt på forhånd og 2 er ledige. Prøver så at vælge premierefilm som en ny fordel, men det fejler med fejlteksten "Internal server error", som vises i en rød bjælke nederst på skærmen. Har prøvet med både Edge-browseren og Internet Explorer, begge på en PC med Windows 10 version 1709.

Måske skyldes det selvbetjeningen, som stadig indeholder diverse fejl, mangler og særheder.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Jorn-Hansen

Udrulningen er fortsat igang, forstået på den måde, at der løbende gives adgang til YouSee More. Det er en større og løbende proces.

Hej Kasper.
Kommer YouSee More også til dsl? (tidligere TDC brugere)
mvh
Ole


Om man har DSL eller Coax betyder ikke noget. 🙂 Du kan få glæde af det uanset hvilken linje, du har.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 3
Badge
Hej Jorn-Hansen

Udrulningen er fortsat igang, forstået på den måde, at der løbende gives adgang til YouSee More. Det er en større og løbende proces.

Hej Kasper.
Kommer YouSee More også til dsl? (tidligere TDC brugere)
mvh
Ole
Omdømme 7
Badge +7
Hej Jorn-Hansen

Udrulningen er fortsat igang, forstået på den måde, at der løbende gives adgang til YouSee More. Det er en større og løbende proces.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke Mobil og Bredbånd er med foreningsaftale, så er der adgang til 3 fordele.
Omdømme 7
Badge +3
Hej, Hvad menes der med at Udrulningen er forsat i gang?

Jeg har købt en Sikkerhedspakke, men hvordan får man valgt at kunne vælge den til Yousee more, eller går det automatisk hvis jeg i det hele taget kan få det? da jeg har Mobil og Internet fra Yousee, men TV fra en forening...
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Dammeren

Jeg må korrigere den sidste del af mit svar. Udrulningen er rigtigt nok fortsat igang. Jeg beklager forvirringen! 🙂
Omdømme 3
Badge +1

Udrulningen af YouSee More er færdig :)


@KasperJeg har stadig ikke adgang og har via kundesupport fået at vide at der kan gå endnu en uge, altså til på mandag i næste uge.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Jeg vil gerne henvise til mit forrige svar i denne tråd her, hvor der er link til spørgsmål og svar.

I forhold til hvad der er adgangsgivende i forhold til YouSee More fordele, så har vi dette punkt under spørgsmål og svar:

Jeg har flere produkter fra YouSee, hvorfor er jeg ikke YouSee More kunde?

Har du ikke YouSee More, selvom du minimum har 2 af produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv, skyldes det, at dine produkter ikke kvalificerer til YouSee More, eller at du ikke står som juridisk ejer af alle produkter i husstanden. Indgår ét eller flere af dine produkter i en foreningsaftale, vil de heller ikke give adgang til YouSee More. Du er meget velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 og taste 2. Her kan du høre mere om, hvordan du får YouSee More.


Udrulningen af YouSee More er færdig 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Jeg og mange andre er udelukket, da alt er via forening, har dog Musik, og C More via hhv Mobil og Bredbånd, masser af Mobildata haves også efter en gratis opgradering for nogle måneder siden, så det er heller ikke nødvendigt, premiere haves også med Humaxen, resten af fordelene er der ikke brug for.
Omdømme 7
Badge +5
Inde på facebook siger de, man skal skifte til nye produkter
Haves der Mobil.? Det giver også adgang, såfremt det ikke er med forenings rabat, de produkter giver ikke adgang.

Nej mobilen har jeg andet steds. Men de to produkter jeg har burde også give adgang til yousee more (grundpakken + 10 valgfri og bredbånd 100/5). Som Dammeren skriver alventer jeg også på et input fra @Kasper
Omdømme 3
Badge +1
Uden at det skal undskylde noget, så tror jeg faktisk noget af problemet for Yousee relaterer sig til den sammenlægning af it-systemer som de gennemførte sidste år. De har stadig en arv af gamle abonnementer som de internt godt kunne tænke sig at få ryddet op i og der bliver Yousee More så brugt som en - måske mere eller mindre ufrivillig - løftestang.
Haves der Mobil.? Det giver også adgang

Det samme gælder mobil. Man skal tegne nyt abonnement, til ny pris.
Omdømme 7
Badge +5
Haves der Mobil.? Det giver også adgang, såfremt det ikke er med forenings rabat, de produkter giver ikke adgang.

TV og internet i foreninger giver vidst heller ikke adgang
Omdømme 3
Badge +1
Yousee skal passe på med ikke at skyde sig selv i foden (og måske er det for sent), men det virker ærlig talt noget tumbet at de indfører SÅ mange begrænsninger - som deres egen kundeservice i øvrigt også har utroligt svært ved at finde rundt i - for gamle kunder, da tiltaget jo netop er et forsøg på at gøre noget godt for de gamle trofaste kunder.

Jeg håber da @Kasper og co. tager input videre herfra.
Omdømme 7
Badge +7
Haves der Mobil.? Det giver også adgang, såfremt det ikke er med forenings rabat, de produkter giver ikke adgang.
Umuligt at vide da det ikke er skrevet hvad der betales for det der haves.
Prisen jeg giver lige nu er som Logan 988 skriver er 229,- som dog stiger 10 kr 1. januar. Så ja det er rigtig Radiomanden jeg skal betale 60-70 kr mere pr. måned for at få adgang til yousee more.

Besvar