Hvad er Yousee More? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvad er Yousee More?

Vis første besked

80 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Valgte at ringe til Yousee Support idag og fik super hjælp fra Mads, som fik mig tilmeldt til 3 fordele som alle virker nu 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Det viser sig at der er forskel på de to ledige fordele, jeg har. Den ledige fordel med overskriften "Udløst af TV" giver fejl, den anden ledige fordel med overskriften "Ekstra fordel 1" fungerer.
Den sidste ledige fordel virker nu også. Fejlen har rettet sig af sig selv.
Omdømme 1
Badge
Har TV og Bredbånd hos Yousee...Har nøjagtig samme problem.. loyal kunde, så dig tjener vi ikke ekstra på, så du kan ikke få noget.
Har også 100/5 og den giver bare minus fordele.. men ja kan betale 70mere for en 100/20 og få en fordel til 80-90kr... Nåå nej.. fordi mit abb er så gammelt at jeg rent faktisk har Musik, som jeg så mister hvis jeg skifte abb.
Vi har så først nu fået adgang til More. Har et gammelt bredbåndsabonnement via coax incl yousee music, så det er automatisk valgt som den ene fordel (smart af yousee, men mener måske ikke at den holder helt i retten?)
Men mit egentlige problem ligger i at når jeg forsøger at vælge C-more som fordel under tilknyttet tv pakke, så ser det ud til at gå fint, men den har ikke registreret det når jeg går tilbage til yousee more siden, og jeg får aldrig mail med info.
Jeg har valgt yousee premiere under ekstra fordel 1 og det ser ud til at være registreret (jeg kan dog bare ikke finde dem i tv og film appen som man skulle kunne.
Nogen der har forslag til om det er en generel fejl?
Nå, nu har jeg fået more med tre fordele (tv+internet). Jeg har ikke ændret abonnement og er stadig foreningskunde.

Besvar